Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Psycho Interview versus Tangkai Jering

previous entry

Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

 hye once again.

yesterday aku tak sempat nak hapdate.

ni cerita semalam la juga

chapter 1


hmm. syuuuhhhh aku pi interview.

and of course minta cuti pun tak dapat,

so aku terpaksa la kelentong bos aku.hikhik

apa yang aku kelentong tu biarlah rahsia

serious. interview semalam agak saiko sikit

tapi lebih bagus dari interview bangang yang dulu tu

cuma soalan IQ dia tanya aku ni agak susah la weh

serious, terkedu seketika bila aku belek-belek paper soalan tu.haish

nampak gaya macam fail je..ekeke

ada satu soalan tu dia suruh aku kira (matematik)

4369 x 3697 = ? kena kira manual ok.. lepas tu kena tunjuk jalan kira

giler r. aku dah la pening-pening lalat lepas jawab essay.

essay pula, jangan cakap la. spm pun tak susah sangat.haha

aku sampai hampir giler kat dalam library diorang.haish

then pukul 12 baru habis interview

then terus aku pi kerja

hmm tapi expatation diorang kat aku memang high la

aku pun sampai kecut perut dengar.heh

kalau company sekarang, aku agak free la juga.

siap boleh update belog gitu..kahkah

kalau kat sana nanti. jangan harap la.huhu

adoi. konpius lak. hmm

=========================

chapter 2

around pukul 12.30 tu aku sampai office balik

rakan pelik aku pun terus busy body

sibuk la sangat kenapa aku lambat masuk

aku malas nak jawab.haha annoying giler muka dia..

ada aku kisah? suka hati aku la nak masuk pukul berapa

mak tiri (bos) aku pun tak kecoh. huh

geram je aku tengok muka rakan pelik tu

then around 5.15 dah nak balik

tiba-tiba diaorang cakap nak celebrate birthday Gopi Ane

huehue. nasib baik kek secret recipe tu best.hikhik

yang aku rasa pelik tu,

adalah satu makhluk tuhan ni.

serious. dari dulu aku dah perasan

tapi sekarang ni aku tengok makin annoying

ada ke patut, orang baru nak hidang-hidang makanan

beliau dengan muka tak malu cakap, already ready aa?

then, bila bab sumbangkan duit.

huh. muncung berdepa-depa.

pelik kan orang macam ni.

makan free laju je

tapi bab menghulur. haram je.

nama je manager. shit. kedekut nak mampus.

kitaorang yang assistant ni juga yang kena pau dengan beliau

dasar tangkai jering

grrr.. bengang giler.

bagi sedas dua das penampar baru tau.

sekian. terima kasih





-xoxo-
S

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum tuan tanah,
Nadh tak buah amendment entry tu. kamu leh rujuk balik. cara untuk step 4.
maceh..

http://frameandlenses.blogspot.com/2011/06/tutorial-update-blog-melalui-email.html

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !