Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana

previous entry

Segmen : Promosi Blog Di KizMyself


hye once again.

haha. mesti kauorang dah muak tengok aku asyik menghapdate je..wakaka

btw, just now Cinta a.k.a Hanin tagged aku untuk satu contest

tajuknya best photo of me. kahkah bajet aku howt la gitu kan.




so aku rasa macam best kot. (riak pulak)

sebenarnya gambar ni tak la best mana pun aku saje nak propa

just mengingatkan kembali kat aku punya rambut jek


 sobsob =,= *air ingus meleleh* sekarang rambut aku dah pendek oke.

nyesal pulak potong.

wuwuwuw. kejam pulak bila aku pikir balik nape aku potong rambut.

btw nak join contest ni just follow the rules and regulation.

see below :)


syarat-syarat :

1) Title Entry : Contest Best Photo of Me by Yqnq Ellyana
2) Letak banner kat atas dalam entry/sidebar korang..link terus ke blog Yana oke
3) Sertakan 1 gambar korang yang korang rase paling menarik
4) Ceritakan cket pasal gambar tu
5) Folow blog Yana dan LIKE page Yana kayh 
6) Tag 3 orang kawan anda..make sure diorang tahu pasal contest nie kayh
7) setelah selesai, tinggal kan link entry anda berkenaan dengan contest ni di komen entry ni. Yana akan check setiap link yang sudah ditinggalkan.
8) Tarikh tutup contest : akhir bulan 6 

aku tagged kepada


aina
wawa
cik ezy


adios 


:D


p/s :sila jangan muak tegok aku tengah rajin menghapdate oke





-xoxo-
S

1 comment:

ezy.fia said...

gud luck dear..
=)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !