Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Awwwrrr.. Seksanya


Previous Entry : Batak Kejap

Assalamualaikum dan Morning :D
Baru-baru ni aku ada tengok satu video clip satu lagu ni
Lagu ni boleh la tahan juga dan selalu dalam kelompok top 30 salah satu station radio berbahasa inggeris
Aku agak surprise sebab orang yang nyanyi ni orang Malaysia and dia featuring dengan artis luar negara
Siapa artis ni tak perlulah aku mention
So ceritanya, pasal video clip -,-'

Sekarang ni aku lihat trend artis Malaysia ni mesti buat video clip yang menghairahkan
Dengan perempuan-perempuan seksi kat dalam swimming pool
Boleh berdarahlah hidung aku rasa
Memanglah yang perempun seksi tu bukan rakyat Malaysia dan Melayu
Tapi mereka shoot video clip tu kat Malaysia

Err, perlukah adegan sebegitu untuk karya yang lebih bagus?
Memang tak senonoh la aku tengok
Budak-budak bawah 15 tahun memang tak sesuai kalau nak tengok -,-
Aku sendiri pun dah jadi geli tengok video clip tu
Aku rasa bukan budaya kita sebagai orang Malaysia ni asyik ber’party’ je
Mungkin bagi sesetengah orang rasa perkara macam ni biasa je

Tapi bagi aku benda ni-benda (video clip) ni kena kawal
Dah lah lirik dia pun tak berapa nak elok
Aku sendiri pun hairan macam mana boleh lepas lirik macam tu dengan video clip macam tu
Aku tak tahu nak cakap macam mana
Kalau nak kan kebebasan berkarya pun tak kan lah sampai macam tu sekali
Serious, jijik pulak aku tengok.
Aku rasa, kalau video clip tu takde shoot benda-benda ghairah macam tu
video clip tu still akan menarik dan elok

Ini Malaysia bukan Amarika
Korang boleh cakap yang aku ni tak open-minded,
bagi aku satu je buat apa nak galakkan benda yang tak elok ni.
No wonder masalah social makin bertambah sebab hadirnya benda-benda tak bermoral ni.
Nak buat video clip tak salah, tapi biarlah kena pada caranya.
Tengok video clip Najwa Latif tu simple je tapi dah 5-6 juta orang tengok
Takde pulak adegan keterlaluan

Pokok pangkalnya, kalau lagu tu dah sedap buatlah video clip macam mana pun
Mesti orang akan tengok
Lihat contoh video clip Ramlah Ram featuring Sleeq- Sesaat kau datang

Elok je aku tengok model-model pakai tudung
Sopan dan cantik je.
Ni baru satu je contoh
Banyak lagi video clip yang menarik dan tak perlukan adegan ghairah
-,-
Kbai.
 -xoxo-
S

6 comments:

kurus said...

setyuju sgt2 apa yg adik cakapkan
sght2 menjengkelkannn tau !
tu pasal akk kurang tgk video2 clip nie , lagipun x elok didedahkan pada anak2 huhuh

J.Syazwana said...

betul3.
hihihi.
video klip rr tu best tapi sedih. wuwuuuuu

Syazana Zainn said...

ieda;
tau takpe, dah la bdk2 skrg ni jenis cepat terikut -,-'


syazwana;
aah ending die tak best pom T.T

najihah sahami said...

tau xpe.xperlu kot nak tayang2 body. buat rugi market je sebab mak bapak mesti la xbg anak2 tgk video mcm tu kan. so, rugi je buat video bayar minah2 seksi tu. baik buat biasa2 je.xla dosa mata nak nengok..

Jajas said...

artis selalu jd ikutan...jgn salah pilih...hehe

Jajas said...

tq sbb masukan blog sy dlm bloglist cik adik...baru perasan...hehe

p/s : pengoment semuanye pompan...malu nak komen kat sini...hehe

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !