Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Batak Kejap


previous entry : minta perhatian ye

hye uols :D

alhamdulillah buat masa sekarang seya mendapat reaksi positif dari pembaca semua mengenai cerpen saya :D

p/s: cerpen saya dah hampir menuju penamatannya. muehehe 
pe jadi, sabar je okey #bajet macam ada orang baca jek. harharhar

btw, harini taknak cerita pasal cerpen

aku nak cerita pasal tuiter ;p

ekceli aku bukan bukak sangat pon tuiter ni

bukak tuiter hanya untuk cari duit. kihkih

so, story nye ialah anas ridzuan reply tuit aku. kahkah

even he just say nite back, really appreciate that :D 

#don't say anything

ye, aku memang batak 

retis lain tak reply tuit aku pom. T.T

anas mana?

anas mentor lah, protoge superman FT tu :D

btw, cubalah tuit dengan dia

dia memang rajin me'reply' tuit-tuit followers dia

to anas ridzuan semoga anda berjaya dalam bidang anda ceburi. hewhew

btw, rambut tu dah serupa johan raja lawak pulop

konpius eden -,-'

Lelaki berambut kerinting yang mempunyai impian yang besar,ewaahhh


p/s: kbai, malam nanti finale untuk cerpen haku tu 


-xoxo-
S

3 comments:

najihah sahami said...

o...kena cari laki rmbut kerinting jgk la lps ni. hehe

Syazana Zainn said...

@najihah;
haha cari jangan tak cari ;p

ieda said...

x pandai bab2 twit nie .. fb punn akak jarang2 sekali buka huhuhu

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org