Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Rindu itu Miss la..

huish.. terus terang aku cakap.. it's almost 1 week that we're not seen each other. macam mana la aku nak bertahan untuk terus menunggu lagi seminggu. serious, aku dah tak boleh tahan. aku dah tak boleh bersabar. aku betul-betul tertekan. that's why many people said that long distance relationship is so dangerous. yup memang aku kuat cemburu. tapi cemburu tu tanda sayang kan? yup memang aku kuat berprasangka buruk..memang aku tak nafikan. well it's natural feelings. kalau kauorang tak pernah ada sedikit pun cemburu, memang sah la kauorang ni manusia yang langsung tak ada perasaan..muahaha.. okei get back to my story, ekceli my muhd amin and me get into an inside conflict. aku dah tak tahan rasa rindu ni sebab beliau begitu jauh dengan aku sekarang. beliau di bangi sekarang sebab ada kursus. :( yup i'm scared to losing him. dunno why this bad feeling always menari-nari dalam kepala otak aku. tolonglah wahai hatiku supaya masih percayakan dia. aku betul-betul rindu dia. T_T

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !