Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Day 2 - Your favorite movie

okei, aku nak sambung balik 30 day's project ni. so for day 2 is your favourite movie. so aku rasa semua orang pernah tengok movie kan? muahaha. dalam banyak-banyak filem yang pernah aku tontonkan, bagi aku aku paling suka tengok movie Jerry Maguire. pernah tengok tak Jerry Maguire? cerita lakonan hero yang paling aku suka + minat dan sewaktu dengannya TOM CRUISE. muahaha frankly to say aku memang minat beliau sejak tengok dia berlakon dalam cerita Jerry Maguire ni. cerita ni komedi romantik la.. nape aku suka sangat cerita ni? sebab cerita ni macam fairy tale love story.. sebabnya last sekali mesti happy ending..hihi..ni aku punya poit of view la..


ekceli cerita ni mengenai Jerry ni seorang agent sukan bukan agent MLM tau..haha then, tiba-tiba beliau dapat macam-macam masalah seperti kena pecat dari kerja..huhu so macam cerita cinta yang lain, mestilakan nanti dia akan jumpa seoarang perempuan dan akhirnya jatuh cinta..muahaha ungkapan paling romantik dalam cerita ni kan ialah 'YOU COMPLETE ME' hukhuk.. menangis aku bila dengar Jerry tu cakap kat awek dia..hukhuk.. romantik sangat..

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !