Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Sama Tapi Tak Serupa.



Previous Entry: Tutorial | How to wear Niqab from Simple Shawl



Assalamualaikum uols
:)
Selamat hari Isnin dan 1st July


So far takde apa yang menarik sangat pun
Biasa saje
Kelantan menang 1-0 dengan JDT


Aku tak sokong memana pun
Sebab kesayangan aku ada dari Kelantan dan Johor
hiks
So neutral je


So bila di tengah-tengah ni
Kita just mendamaikan kedua-dua pihak je la
hihi
p/s: kadang-kadang jadi lalang jugek. hikhik


:3


Oh ya al-kisahnya gini,
 hari tu akak Hainom Okje
ada komeng, dia kata muka iols is macam Liyana Jasmay sikek


".....Zana...bila tengok sekali imbas zana ni mcm Liyana Jasmay pun ada hehe...ada tak org cakap gitu?"




kihkih
Actually ramai jugek kata gitu
Tapi iols is tak berapa yakin sangat *pura-pura tak yakin je ni*
Dulu waktu iols is free hair memang ramai bilang gitu
Tapi memandangkan iols is dah tak berapa nak kurus 
Makanya wajah dah tak berapa nak sama. eh? haha 

Getik iols nak compare kan muka dengan #LiyanaJasmay ni.
:3
via Instagram: @itsmesyazana
meh follow :D




 So rasa sama ke tak? mihmih :3
Kbai
Chiaw


p/s: entry berkaitan mengenai wajah serupa --- HERE




Till then,
-xoxo-
S



22 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xlyn bola aritu..kih2.

Mel said...

kalau orang kata sama, kita senyum je..doa tu..

tapi tang pipi tu yang cun.. ^^

ros_reeza said...

layan bola aritu, sokong kelantan :) hikhikhik..

Eiqa Almond said...

Aah, sekali pandang macam liyana tapi 2x pandang macam eiqa, comell. kihkihhhhh;p
Laaariiiiii.....

jeBateja said...

sama ke....cer bg gambar dari sudut yg sama.....ahakz

pha is said...

ada la jugak iras2 tu.. hehehe

Ash Give said...

Ye la..sama la hahaha perasan la tueww..
Btw, muka ko ada sma dgn blogger sabah..nama dia "suter kasih yann" aku selalu keliru antara korang haha

J.Syazwana said...

Bace komen atas ni baru perasan aah la muke awak macam ade iras blogger sutera kasih yan tu. hahaha. tapi iolss takde lah sampai konpius kan. hikhik

Puan Ezy said...

ade iras2 la..
dua2 comel..
hikhik

Liza Razak said...

a ah laa sis..ada iras2 :)

NA said...

Memang Kak Wina tengok Schaze memang ada iras Liyana Jasmay. Hehe.
Oklah tu ada rupa artis.

-wina1979-

Pykaa Pdott said...

Btol la ade iras2 skit .

boni kacak said...

duduk tengah-tengah dan mendamaikan dua2 pihak adalah satu sikap yang sangat terpuji :)

ieda immi said...

hurmm ada iras2 lah ;)

fadh leyanie said...

dari dulu lg kte perasan muka akak mcm retis tu..liyana jasmay ni kecik2 je orgnya :P

duniafana said...

eh btul aaa cm liyana

hainom OKje said...

Hehe...,adalah Zana 3 bijik sama hehe mmg come! Lesung batu yg mahal tu hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

yeke tak sokong kelantan? :P

man said...

skng pahang..muka sgt sama..hehe

Miss Xyz said...

Ha'ah lebih kuranglah! Cuma akak ada lesung pipit. Comel lah :3

Amalina Lee said...

Ahaha saya sokong Kelantan, siap pi stadium lg xD

Sya Mimie said...

ada mirip sikit2.. xpe, kalau orang cakap tu iyekan aje..hehe
kan kat dalam dunia ni ada lebih kurang 7orang yang hampir serupa dengan kita.. :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org