Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Tutorial | Tukar Kepada Interface Lama / Delete Blog



Previous entry : Saya dah kena chop. Terima kasih


Assalamualaikum dan selamat malam :)


Tadi ada seorang kawan saya tanya macam mana nak tukar interface baru kepada interface lama dan cara untuk mendelete blog.


Yelah, interface baru ni sememangnya amat complicated dan memeningkan.


Tambah-tambah lagi untuk orang macam saya yang jenis jarang hapdate ni. haha


So nak cerita panjang-panjang memang saya tak tahu macam mana. huehue


So di sini saya ceritakan dengan secara bergambar. ehek 

Bagi yang dah tau takpe lah kan, ni buat yang tak tau boleh lah cuba :)

1) Tukar kepada interface lama


ni rupa interface baru -,-'
ok, perasan tak sebelah language English tu ada icon macam roda tu?
klik situ

nanti dia ada keluar macam gambar kat atas tu
lepas klik old blogger interface, secara automatic dia akan kembali ke bentuk asal.
YEAH!
simple je kan?
so tak mau pening-pening lagi ok ;p

2) Delete blog

Actually, tak mau ajar orang macam mana nak delete blog, sayang je kalau delete kan -,-' tapi upon on my friend request jadi saya pun buat je lah. huhu

Nak story via message susah nak explain. haish

Ok step dia macam ni.

Login > Dashboard > Setting > Basic


Amacam senang tak? :)

p/s: kalau boleh janganlah delete T_T

p/s: harap tuto ini dapat membantu :)


xoxo
S

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !