Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Padan muka kena troll

previous entry : Renungkanlah untuk seketika cuma


Assalamualaikum dan Hello di ucapkan :)
Minggu lepas saya ada beli barang dari satu online shop ni
Saya agak teruja melihat barang-barang yang dijual
Before ni saya cuma lihat sahaja produk yang dijual, 
dan memang tak terlintas di hati nak beli pun

Memandangkan hantaran untuk saya tak cukup lagi, 
so saya pun terasa nak beli
Lagipun harga yang ditawarkan agak berpatutan berbanding dengan online shop lain.
Biasalah saya, kalau ada benda murah tapi benda yang sama saya tak kan teragak-agak..HAHA
So setelah saya berfikir 2 3 hari, saya pun confirm order la dengan kakak tu.

Then saya pun terus buat bayaran seperti yang ditetapkan pada hari jumaat minggu lepas (4th May 2012)
Seperti biasa, saya ni memang agak impatient sikit hihi, setiap hari saya akan memikirkan bilalah benda ni nak sampai -,-
So on Tuesday (8th May 2012), my parcel pun sampai. YEAH!
Saya memang terlalu eksaited giler, dapat je benda tu terus saya kelam kabut 
buka (sangat giler) bungkusan tu dekat office sebab tak nak buka kat rumah.

Saya sangat terkejut apabila melihat bungkusan didalam tu T_T
Umaingaih! Biler pulak saya beli slimming corset ni!
Terus rasa nak menanges. Wuwuwu
Sebenarnya...
Saya tak buka habis lagi bungkusan tu.. huhu

Rupa-rupanya  kakak tu bungkus barang saya dengan kotak slimming corset tu.. HAHA
Padan muka saya sebab kena troll waktu tengah lunch. Pftt
Moral of the story, jangan kelam kabut dan tidak sabar. Hihi
Serious dah jadi bad habit puleks -,-‘

Yeah, saya sangat berpuas hati dengan barang yang saya beli tu..hihi
Apa yang saya beli? Haha
Biarlah rahsia, nanti-nantilah saya akan bagi tahu. Bwekkk =D
Nak tau online shop mana?
Jom usha-usha and grab something nice here :)


-xoxo-
S

16 comments:

Just Mini Love said...

beli ape tu ? bgitahu la.. hehe

logorithm said...

Hehehe... sabar... sabar... nanti melatah tak tentu pasal. :-p

Syazana Zainn said...

ieyza :

errr.. nanti la saya bg tau..haha ;p



logorithm:

ok mmg dah melatah haritu T___T haha

Jie said...

hamboi , excited bebenor..xsabar2 nk buke tuh, mesti barang special nie,

Abu Bagi said...

barang apa.. gantung betol...:P

kurus said...

ejkkekek kalau betul slimming cosset x nak bagi je kat akk .. sure nak ! ;)

Syazana Zainn said...

lady :

yup mmg eksaited sgt -,-
takdelah special just dah ngidam lama..hihi


ABU:
adelah.. nanti aku cakap..HAHA



ieda:

aik akak nak ke coset tu?hikhik

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. akk tu saje je nk wakanabebkt ko tu.. hahaha

J.Syazwana said...

tulah lain kali sila amalkan sikap bersabar ye. kui kui :P

Unknown said...

haha orang gelojoh selalu rugi XD

tapi nasib baik tak rugi. hahaha

Atiqah Wadiah said...

haha~lawak lah ;D

Syazana Zainn said...

taufiq:

k mmg dah terkena wakenabeb -,-'



syazwana :

tu la kena bersabo lepas ni.
bad habit ni..HAHA


bunbun:

tu la, nasib baik sangat-sangat..huehue


atiqah:
haha lawak ke? mmg kelam kabut -,-'

Liza Razak said...

lorr..buat suspen je kan..tp kalau dpt betul pon apa salahnya kan :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adik akak pun nak kawin bln 6 nie

amna said...

*.* huuuuu pedia tu :)

amna said...

alhamdulillah..
akhirnya sudah lengkap lum kak? tahniah3..

hehe, terlalu xcited tu hehe..
saya yg baca pun terkejut gak. ingatkn salah hantar ^^''

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !