Donate Me :)

Paid Ads

Hye blogshop owner.
Needs my review or advertisement?
Email me at thesyazanazainn@gmail.com :)

Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

-xoxo-

S

Emosional | Bunuh sana sini




Innalillahiwainnailaihirajiun dan al-fatihah buat adik Nurul Nadirah Abdullah yang dilaporkan hilang dari rumahnya di Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam, sejak 12 hari lalu.

Semoga pelaku terhadap adik ni dapat di cari dengan segera dan di adili di mahkamah dunia, akhirat nanti kau jawab la dengan Allah sendiri.

Terkedu tadi bila membaca artikel yang mengatakan adik Nurul Nadhirah dilaporkan rentung. Sayu hati bila membaca artikel tu. Dunia semakin kejam, akal dan iman manusia semakin nipis. Apa salah adik yang sekecil ni sampai sanggup diperlakukan sampai macam ni sekali?

Ingat senang ke nak melahirkan anak? Setelah ibu bersusah payah melahirkan serta membesarkan anak tu, senang-senang saja kau nak ragut nyawa anak itu? Tiada hati kah kau? Tiada akal kah kau? Ataupun kau ni binatang ataupun syaitan?

Serious. Orang sebegini memang tak patut dilepaskan. Semoga pihak polis dapat mencari pelaku kejam ni.

Kepada mereka yang mempunyai anak ataupun adik kecil, silalah jaga mereka dengan sebaiknya. Jadikanlah perkara ini sebagai satu pengajaran. Anak sesungguhnya anugerah Allah yang paling berharga serta tidak ternilai.

# sayaSANGATemo

http://www.kakibising.com/2012/03/rangka-manusia-rentung-disahkan-nurul.html

-xoxo-
S



4 comments:

NA said...

Memang dah bahaya di luar sana. Perempuan pun kena hati-hati kalau keluar sorang.

-wina1979-

Zul Fattah said...

Al-Fatihah buat arwah adik nurul.. memang kejam r manusia skrang ni.. demm!!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

kekejaman manusia.. :'(

ABU said...

berita ni betul2 mnghayat hati, sedih.. kejam, tergamak dia buat mcm tu.. :(

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org