Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Ipoh International Run 2011 - Part 2


previous entry : Ipoh International Run 2011


okes, semalam kan aku ade update pasal IIR 2011 ni.

so harini baru dapat picture dari rahmat.hihi

rahmat ni photografer tak bertauliah untuk company aku. agaga

p/s: semoga beliau tak baca belog ini..harhar

btw, ni gambar-gambar sekitar hari IIR 2011 tu la.. hikhik

ekcelikan ada banyak giler gambar..

tapi of course la aku pilih gambar aku jak..agaga

motif nak ambil gambar orang lain? harhar

so sila-sila lah lihat gambar-gambar aku sampai terjuling bijik mata kauorang tu..agagaga

p/s: kaki aku masih lagi sakit..sobsob T_T

====

Registration sambil menampal nombor ong masing-masing =D

p/s: ni bukan perhimpunan baju merah macam kat siam tu..agaga
tapi ni baju wakil company kitaorang..
 

 okes. ni uncle-uncle RELA..hikhik bukan nak "hapus"kan perhimpunan haram segala tu..


 
sebenarnya, aku tak faham motif mereka ni lari pakai baju melayu dengan kebaya semua. ahaha
yang penting diaorang ni macam kelakar. =D
aku tumpang ketawa jek..lalala





okess. sebelum berlari kita warm-up dulu dengan snap-snap picture..kehkeh



 memang ramai gilak berlari wehh.
dah macam perhimpunan haram aku rasa..


okes. mereka mengelat..agaga



 berbangga dengan sijil masing-masing














hikhik. ni saje yang aku dapat share =D

p/s: mesti pelik kan kenapa ada setengah gambar ada watermark setengah takde.
errk. suka hati aku la..ahaha
tiba-tiba jadi malas nak bubuh watermark :)
lagi satu aku tak bubuh gambar tengah lari
sebabnya..
gambar tak cantik oke.agaga (ayat sedapkan hati)

okes.

sekian.

adios. amigos




-xoxo-
S

8 comments:

Unknown said...

ni acare lari-lari ke tgkp-tgkp gambar..haha :P

A retarded kitty said...

rajinnya bersukan

jeBateja said...

aikkk...ipoh pun ada...ingat Kl jerk...ahakz

Unknown said...

berdasarkan pengalaman kaaan, kalau lari 10 km maunye sakit badan seminggu haha























ini adalah satu sokongan haha

Syazana Zainn said...

@ syrup masin
ekekeke. ni acara dua dalam satu =D





@ A retarded kitty
hihi nak sijil je =D

Syazana Zainn said...

@ jeBateja
ingat ipoh ni low class sgt ke? agagaga =D





@ bunbun
hihi. tau takpe. memang sakit-sakit badan =,="

myzziema said...

lari pakai kebaya? omaigodddd hahaha tak boleh nak bayangkan! :P

Syazana Zainn said...

@ myz
tu la, lari pakai kebaya segala..haha
macam-macam =,="

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !