Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Shopping versus Asmara


Hye alls, tadi after balik ibu aku ajak pi riamoda lagi.hihi. So after balik kerja terus je pi sana. So, tujuan utama of course la nak cari kain untuk buat baju raya aku kan..hihi. But then, semua kain yang ada kat sana semuanya aku tak berkenan. Bila tengok dekat patung, kain tu oke je, tapi bila aku belek-belek terus tak berkenan.haish. Yup, memang aku agak cerewet kalau pilih kain ni.

  ni ibu aku

Last sekali ibu terus ajak pi naik atas untuk tengok kain langsir.haish. =,=” Pusing-pusing kat atas riamoda tu, finally jumpa juga langsir yang berkenan.  Ekceli, ibu aku nak buat scallop kat langsir tu. Haish. Aku tak kira, nak juga cari kain buat baju raya..hikhik

with my lil brother yang mengom

 
 ekceli tak boleh snap picture kat tempat langsir ni..hihi
tapi ada aku kesah? bwekk

adik aku :p

So  after beli langsir, abah pun terus drive bawa pi Nagoya kat Greentown Mall.huehue. Nasib baik dekat je di antara Riamoda tu dengan GM. Pusing-pusing kat Nagoya tu, FINALLY dapat juga kain yang aku berkenan..lalala. Siap beli dua pasang kain oke. Satu kain cotton, satu lagi kain yang licin tu, nama pe aku tak tau..kuikui

 ni kain licin macam silk, tapi bukan silk.

 
 ni pulak kain cotton.huehue
simple je. ala untuk pakai pi kerje je.lalala

Then, baru teringat aku nak beli seluar track, seluar track aku dah hilang.T_T.. Serious, aku try saiz S pun giler besar oke. Jenuh punggah-punggah cari saiz kecil..hikhik. Kesian abang salesman tu.bwek. :p so jumpa juga saiz XS tu..hihi

Lepas tu masuk guardian, huehue. At first aku nak cari facial foam, selalunya aku pakai OLAY je. Dem! Aku terpedaya lagi dengan jurujual! So aku pun terbeli Nano White. Nasib baik harga dia oke-oke lebih kurang macam OLAY juga. Kalau kulit aku tak jadi macam Diana Danielle tu siap la salesgirl tu. Aku bako nanti..hikhik 

Ish, masa tu jam dah pukul 8.20pm oke. Aku dah cuak je, yela Asmara episode last oke harini. Kelam kabut aku ajak abah balik.. ish, masa macam ni la tiba-tiba abah aku ni nak beli barang dapur segala. Grrr.. nasib baik abah beli sabun basuh kain je..hihi

Dalam kereta pun tak tenang, kelam kabut sangat nak tengok Asmara..hihi dah la terlepas tengok Nora Elena, apa ntah jadi kat Nora harini pun aku tak sure. Tiba-tiba juga malam ni kan, TRAFFIC JAM oke. Grrrr.. geram betul. Sibuk je orang lain nak keluar malam ni juga. Hooo

 pinjam kat atok G

Akhirnya sampai rumah pukul 9.05p.m. huh lega! Tapi yang aku tak puas hati tu KENAPA ZALIYA TIDAK BERSAMA DENGAN ASMARA! Grrrr.. geramnya! Sia-sia je kelam kabut nak balik tengok asmara tu. Tengok-tengok ending macam hampeh. Benci betul aku. Aku bajet Melati mati ke, eeeee.. benci betul. Kesian Zaliya tu. Nasib baik drama je..hihi

After habis Asmara, aku ingat nak tengok tv lagi, tiba-tiba terbantut pula. Yela, fedup betul aku tengok lawak senario tu. Dah takde idea dah kot, dah la lawak ntah pape. Ngarut je lebih. Aku paling menyampah giler bila si wahid dengan azlee tu keluar. Dem! Lawak cegamp betul. Over nak mampus. Baik aku layan maharaja lawak, tak la sakit hati sangat, tapi agak sakit hati kalau tengok si Amir tu..grrrr.. KE LAUT oke.haish. Ekceli, susah oo nak jadi pelawak ni, kauorang ingat senang macam makan gula-gula ke. Susah tau nak kasi orang gelak, kalau tak kena gaya kauorang yang makan penampor pulak.haha. 

Dari aku pening-pening kepala better aku tulis belog ni..hahahak. okes. Goodnight and thanks dengar aku meraban malam-malam macam ni.



-xoxo-
S




KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

9 comments:

amna said...

saya pun tak puas hati dengan asmara 2 ni !!!

asal la ending dia cm hampas..
sia2 je usaha saya tunggu asmara 2 ni. ingat ada yang mengemparkan. TAPI bikin marah lagi ada ^.^''

Syazana Zainn said...

@ amna

tau takpe, memang ending die ntah pape je. grrrr.. =P ramai jugak yang tak puas hati..hihi

emieysandra said...

kain 1st tu cntik!

Syazana Zainn said...

@ emiey.

tenkiu ! :)

Unknown said...

ada asmara ke-3 lah tu . kan dorang dah berjanji ;)

Kan Dah Makan Penampar

myzziema said...

ending dia macam mana? tak tengok lah pulak T__T sobsobb.

setuju lawak senario mmg sangat hampeh. dah kering idea kot dorang. sepatutnya dorang upgrade sikit lawak dorang kasi moden. dah tak sesuai dengan zaman sekarang ni. dlu2 boleh lah nak buat lawak macam tu. ke laukk wehh ke laukkkkk. hahah.

Syazana Zainn said...

@ BLADE EDGE

waalaikumussalam :)

happy belogging juga.

Syazana Zainn said...

@ Ini Kisah Tia

Mebi la kot.hihi. tu yang leceh sambung-sambung ni. nanti nak buat kerja lain pun asyik pending pulak..wiwiwi

Syazana Zainn said...

@ .m y z.

endingnya zaliya pi US juga.uhuhu
tapi mebi ada sambungan lagi, sebab diorang dah promise nak cerita dekat adam nanti..hikhik

tentang senario tu pula, huehue, no word to say, memang teruk giler..

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !