Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

-xoxo-

S

Tips | Drinking water at the correct time

hello guys. pagi ni aku nak share tips sikit. ehek. macam lah aku ni terer sangat kan. btw, ni untuk makluman kauorang semua. nak baca sila teruskan, taknak sikit pun tak kisah..lalala. Air amat penting untuk kepentingan tubuh manusia (huahua, intro karangan SPM).

Pengambilan air yang mencukupi amat penting bagi tubuh manusia untuk mengenyah toksik dalam badan, melincirkan sendi, membantu sistem dan organ pencernaan, mengawal suhu badan serta menghantar nutrien dan oksigen ke sel-sel badan.



so kita kena minum air putih ataupun air kosong ataupun dalam erti lain air masak ataupun bagi setengah orang akan panggil air mati. hikhik banyak betul nama samaran air kosong ni. letih jari ni nak taip..hihi

selalunya orang akan cakap kena minum air secukupnya, TETAPI kauorang tau tak minum air pada waktu yang sesuai juga perlu dan ia akan memberi kesan kepada tubuh badan kita :)




2 glasses of water after waking up helps activate internal organs


1 glass of water 30 minutes before a meal - helps digestion


1 glass of water before taking a bath - helps lower blood pressure


1 glass of water before going to bed - avoids stroke or heart attack

Please pass this to the people you care about... tapi kena bagi tau kalau nak share hihi.


 
 

-xoxo-
S

3 comments:

Cik Ezy said...

betol2..
air sgt bgos utk tbuh bdn kite..
mnom la air masak byk2..

schaze zainn said...

@ cik ezy

tau takpe. memang bagus pun minum air masak byk2 :D

Gayahspears said...

yeah...
kalo xde air boley mati wooo >_<

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org