Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Sergeant Keroro Cari Krew Baru

previous entry

Tips | Interview


selamat malam

tadi lepas aku layan hikayat mereng merong mahawangsa aku pun berbelogjalan

tiba-tiba aku ada nampak sergeant keroro nak cari crew
crew ape eh?

aku ingat die nak cari crew untuk masuk showdown kat tv8 tu..ahaha

tapi aku nak juga try la..

ekeke.

eh di saat aku taip ni kelantan versus terengganu

dah 1 - 1 oke. haha ok iklan dah tamat.

sambung balik cerita crew ni

haa. nak join jadi crew sergeant keroro?

kelik je header beliau yang agak stylo ni oke

syarat penyertaan ;

1. letak header blog ini dan link kan ke entri ini. buat tajuk, " Sergeant Keroro Cari Krew Baru".
2. dah siap? tag 2,3 orang rakan anda
3. step ke 2 optional ye
4. kalau boleh, letak la blog keroro dalam bloglist anda ye
5. letak link kat ruangan komen entri ini.

 ======

err. aku nak tag kat semua readers aku bleh tak? ahaha
:p



-xoxo-
S

2 comments:

K said...

thanks join!!

anda krew ke 49 XD

Syazana Zainn said...

wah! thanks!

:D

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !