Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

-xoxo-

S

Berhati-hati ketika memilih makanan

previous entry : Senyum. Tak payah cakap pape


morning.

tadi pagi aku dapat satu email dari member

serious terkejut aku.

daging halal, tapi rupanya BABI oke

ni peringatan untuk kawan-kawan yang beragama Islam

semoga kauorang memilih makanan yang halal tu berhati-hati

lately, aku lihat banyak pihak cuba memperdayakan umat Islam ni







-xoxo-
S

11 comments:

syrupmasin said...

ee..abende lah..jahat betol kan..kene hati2 sekarang nih

deeya said...

takotnye ..! kena berhati2 kan . myb masak sndri lg selamat

syafiqakarim said...

ada makanan kita bole detect
halal ke tak. ada tu, mmg baikk punya
penyamaran dia laku kan.

nak hidup pun susa skng ni.

schaze zainn said...

@ syrupmasin
tau takpe, memang jahat giler dorg.


@ deeya
masak sendiri pon kene ati2 gak sbb bahan2 tu kite kene pantau


@ syafiqakarim
kalau siapa yg jenis pekak mungkin selamat la, tapi siapa yg jenis tak peka tu memang kena la.hmm

amna said...

assalam~
tak silap saya produk ni jual di singapura kan? mmg ada. kena cek tekstur daging tu utk beza antara dging lembu n babi

kaseh suchi said...

refer halal jakim la...kdang2 org nak saa\botaj pon bole jadik kan

misz sheyla said...

giler r..daging babi ke???? semua nk kaut untung aje la....

.m y z. said...

ya Allah, kejamnya dorang. letak tanda halal dekat makanan haram. sekarang nak makan apa-apa pun terasa was was. huhu.

schaze zainn said...

@ amna
yup dr singapore.
mungkin mereka nak sabotaj org islam kat malaysia ni. hmm


@ kaseh suci
tu mungkin juga, tapi dah terang-terangan tag kat situ tulis pork, tapi halal. so tak mungkin sabotaj.


@ misz sheyla
zaman sekarang semua peniaga nak untung je. mana peduli dah halal atau haram.


@ m y z.
memang kejam. mereka nak jatuhkan umat islam. macam2 dorang snaggup buat. hmm. so before nak makan pape, its better kite selidik :)

M Fizan said...

ish..kalau jumpa syarikat penipu nie.. kita bakor jer :)

schaze zainn said...

@ M Fizan
jom bako yok :D

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org