Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Contest : Gambar DesktOp Lappy !

hye alls.
again.
2, 3 hari lepas aku berbelog-jalan
aku terjumpa contest 
gambar desktop lappy
*sigh* 
tapi aku takde lappy
aku ada desktop a.k.a pc je

so aku try tanya owner contest ni
 then cik gugu cakap 

see above.
leh jugak lau guna pc ;p
so aku pun boleh juga join..agaga
 kauorang nak join?
kelik banner ni
so gambar desktop aku ialah..

~
~
~
~
~
~
~
~



kelik untuk tumbersaran :)

kenapa aku guna gambar ni?
sebab gambar ni unik
susunan desktop pulak simple je
aku tak suka serabut-serabut
just ada icon penting-penting sahaja
jam kat tepi tu untuk menunjukkan masa (of course la kan..ekeke)
then ada kalendar, sebab aku suka terlupa tarikh.
so dengan adanya kalendar, ianya membantu aku untuk ingat tarikh-tarikh
huehue
ini sahajalah yang mampu aku ceritakan

btw kena tag 2 orang.
aku tak tau nak tag sape-sape
so, untuk reader's yang stalk belog aku ni
di persilakan JOIN contest ni
dari kauorang buangmasa sempena cuti Hari Pekerja ni
join je la.
tak rugi pun.

THE END~






KELIK "LIKE" KALAU "LIKE"

4 comments:

ezy.fia said...

cik ezy dh join..
gud luck ye!

Falling . said...

suda dtg terjah ;p

tq join ye ;)

Syazana Zainn said...

cik ezy :

tahnks darl :)

Syazana Zainn said...

gugu :

most welcome :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !