Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Tak Tahu Bersyukur.

Biasanya orang membuat pembedahan muka supaya makin cantik , tetapi sebaliknya seorang pemuda Brazil cuba melawan fitrah alam. Ternyata dia tidak bersyukur dengan wajah yang sempurna dicipta Allah dengan menukar mukanya kepada muka anjing atau manusia berkepala anjing dengan membuat pembedahan. Pemuda ini membuat pembedahan dengan bangkai kepala anjing yang di'lekatkan ke mukanya. Tetapi ramai yang berpendapat bangkai anjing tadi akan membusuk kerana darah anjing tidak boleh sebati dengan darah manusia.. Dunia semakin gila. Di manakah letaknya akal budak ni? Cuba kauorang tengok wajah asalnya? Sempurna je, tapi kenapa lah dia ni bodoh sangat? Yup memang terlalu bodoh budak ni..











p/s: kalau dia ubah muka macam brat pitt ke, tom cruise ke, ataupun christiano ronaldo aku tak kisah la sangat, tapi ni menyerupai anjing? memang perangai anjing kot.. shit! 








tekan LIKE (^_^) kalau anda LIKE

7 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

haih...gila ka apa ni?

angah said...

elok2 nk jd manusia jd anjing lak...

schaze zainn said...

@ GKSB

bukan gila lagi dah ni, memang dah rosak jiwa ni..

schaze zainn said...

@ angah

tu la, tuhan bagi akal untuk berfikir, tapi dia fikir nak jadi anjing.

Puan Besar Shag Yahaya said...

Geli gila weh! Yuk!! Ya Allah lindungi lah kita yg lain dari terpengaruh nak buat muka babi ke binatang2 lain ke. AMIN!

schaze zainn said...

@ shag

tu la pasal, dunia makin gila disebabkan kegilaan orang yang tak berotak macam ni.semoga orang yang celik akal, tak terpengaruh..

Cik Ezy said...

erk.. geli tgok..
huu

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org