Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Day 5 - A picture of something you want to do before you die

hye.. bertemu kembali di dalam segmen 30day's project..hihi.. so untuk day-5 tajuknya ialah a picture of something you want to do before you die.. haish.. macam lain makna je kan..hoho

so before mati ni, apa impian kauorang eh? aku punya impian nak ada suami mithali, ada anak-anak comel yang soleh..nak berbakti pada orang tua.. cewahh.. jawapan yang agak cliche..haha plastik kan?

ekceli, perkara yang paling aku nak buat ialah BUNGEE! frankly to say, aku memang ada penyakit GAYAT..haha tau ke gayat tu apa? gayat ni, takut berada di tempat tinggi.. haaa.. woit.. dah tau kau ni takut tempat tinggi pesal kau nak pi try bungge tu, gila ke haa! T_T aku nak cuba la, mungkin dengan cara ni, aku lebih berani lagi kan? haaa.. kan dah namanya pun perkara yang nak di buat sebelum mati..hihi

gambar ikhsan atuk G

aku nak cuba buat perkara lasak dalam hidup aku..huhu yela, sepanjang aku hidup ni, tak pernah pun aku cuba aktiviti lasak. nak main itu tak boleh, ini tak boleh, itu takut, seriosly sometimes tahap confident aku ni agak low kadang-kadang. mungkin aktiviti sukan ni bukan untuk aku kot.. tapi why not give a single try kan? haha.. semua manusia akan mati satu hari nanti, so untuk apa kita lari dari kenyataannya kan? hihi



tekan LIKE (^_^) kalau anda LIKE

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !