Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Cemburu Buta?

heluss.. selamat malam semua.. malam ni aku nak cerita sikit pasal cemburu..
haa ada apa dengan cemburu ni?
kauorang kuat cemburu tak?
kauorang rasa normalkah perasaan cemburu ni?
kenapa pula ada perasaan macam ni?

aku tergolong juga dalam golongan kuat cemburu ni.
aku cepat sakit hati kalau tiba-tiba ada je benda aku tak suka tengok tiba-tiba aku tengok.
serious.
sikap buruk ni aku rasa dah makin melampau dalam diri aku.
dah tak tahu 
how to contol it?
any suggestion?

aku memang tak boleh tahan kalau aku nampak encik boifie aku ada ambil gambar dengan orang lain.
serious ni.
kalau dengan lelaki 
aku tak heran..
tapi even dalam group
aku tetap tak suka.
mungkin aku takut?
yup..
for sometimes aku takut.
serious.. aku benci.

aku benci dengan perempuan yang konon-konon hot.
tapi tak hot pun.
aku benci dengan perempuan yang tidak tahu malu.
macam perempuan-perempuan yang kat dalam gambar yang aku tertengok tadi.
serious aku benci..
yupp..memang betul 
aku sangat cemburu.

kenapa perlu macam tu?
and aku semakin bengang
bila membaca komen-komen bodoh tu.
"mish u oll"
watefak betul.

aku betul-betul benci perasaan ni..
aku cemburu bila tengok couples lain happy je.
jarang gaduh
or langsung tak pernah gaduh.
mungkin sekarang aku tengah melalui satu fasa yang complicated.

help me to guide myself.
mungkin aku kuat berprasangka.
tapi nak buat macam mana?
dah macam-macam cara aku cuba.
encik boifie memang baik.
baik sangat.
tapi sejak dia pergi kursus tu,
aku selalu berprasangka buruk.
entah kenapa aku makin jadi teruk.
phobia? mungkin.

arghhh!
benci la macam ni.
dulu aku selalu sakit hati dengan indon-indon kilang yang tak tahu malu ni.
sekarang pulak dengan perempuan-perempuan teller di bank.
shit!
kenapa eh tak pernah nak bagi aku hidup aman sikit?
ada je benda yang duga aku.
for god sake!
please!
don't disturb my life!



p/s: aku betul-betul dalam keadaan yang bengang.

4 comments:

esprsso__ said...

i know that feeling.
actually, bukan jealous. but rase insecure.

Syazana Zainn said...

@ mejai

ya la.. mebi insecure kot..hihi
tertekan sangat2..huu..

esprsso__ said...

relax kay. i pun pernah rase macam tu jugak. indeed bnyk kali kot.

bell ツ said...

sister, sabar lah .sis jangan ikot sgt prasaan tuh . incik amin tuh mnyayangi anda. dun worry ~

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !