Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

My 15

hallop readers.. my sweet 15? no no no.. bukan umur saya 15 ok.. hihi ekceli my 15 ni kena listkan 15 perkara yang berkaitan dengan diri kita sendiri ok.. okep malas nak bebel banyak-banyak.. :)
klik banner di bawah kalau nak join :)



- My 15 -

1) Ni my parents :)

 Enchek Zainuddin feat. Puan Noraini. 
Nape aku letak mereka dalam senarai My 15, adalah kerana bagi aku mereka sangat penting dalam hidup aku. Tanpa mereka aku rasa aku tak de pun dalam donia yang penuh pancaroba ni.. dan tanpa mereka munkin aku tak lahir dan menulis belog ni..haha :p

2) My Sibling's

Muhammad Qayyum feat. Muhammad Qharumi
Both, adik-adik aku. Even kitaorang setiap hari akan bercekau atau dalam bahasa BM disebut bergaduh, aku tetap sayang mereka..haha Bukan nak kata la, hampir setiap hari kami akan bercekau. hehe contohnya berebut remote control tv..haish dan segala-galanya la semua nak berebut..haha

3) My love

 Muhammad Amin
Ni aku punya boipreng..heh~ Nape aku senaraikan beliau dalam my 15, adalah kerana beliau juga menjadi tunjang belakang (motif?) aku..hahaha tanpa beliau munkin aku masih sendiri.. ngehngeh.. beliau juga banyak bersabar dan sanggup bertahan dengan karenah aku yang kadang-kadang pelik dan baran tidak kena masa..hehe :)

4) My Identity
Ekceli benda ni penting ooo.. Inila Identity Card a.k.a IC.. Kalo ta de, mampos la.. Nantikan tak pasal-pasal kena cekup dengan pak pulisi..hahaha Thats why aku senaraikan dan 15 benda penting.. hihi
 5) My breath
Huhu beliau banyak berjasa pada aku tau.. Hampir 5 tahun beliau berkhidmat kepada aku dengan jayanya.. Walaupun beliau telah rabak tapi aku juga tetap setia bersama beliau.. Tanpa beliau tidak munkin aku akan berhubung dengan sesama manusia lain..hehe tanpa beliau juga tidak munkin akan dapat berSMS, MMS dan miskoll sahabat-sahabat aku..heh beliau la Sony Ericson Z610i aku. 

6) My Connection
 Ni Celcom berokben aku..hihi beliau juga penting untuk aku.. Tanpa beliau tidak munkin aku akan menulis belog pada saat ini.. Aku sedar kadang-kadang aku alpa untuk membayar bill..hehe tapi demi nya aku gagahi juga menapak ke Celcom Centre untuk mambayar bill yang tertunggak..kohkoh..

7) My Stuff
Ni laptop jangan tengok tepon buruk tu..hihi.. Tapi bukan aku punya..huhu ekceli laptop pertama aku yang berjenama Hyundai itu telah terkorban dalam nahas terkena pancutan air yang disiram oleh si tukang kebun..sobsob.. Dan kemudian cinta ku telah beralih arah kepada Compact (beliau ni model lama keluaran tahun 2000) ekceli ni hak kerajaan malaysia kerna bapaku seorang kaki dan tangan gomen.. :) Tetapi sekarang aku telah menggunakan notebook HP kepunyaan Muhd Amin untuk seketika waktu sahaja..

8) My Addict
Aku tau tak elok untuk meminum beliau, kerana kandungan gula beliau adalah tinggi :) heh.. tapi apa ku kisah.. just once in the blue moon saje kan..hehehe beliau merupakan 
Coca-Cola feat. Mountain Dew.
 Aku tak tau nape aku suka sangat mereka.. adeh~

 

9) My addIction
Sebut sahaja mereka ni, mesti semua warga semesta ni harus kenal.. Walaupun dikategorikan makanan yang tidak sihat tetapi aku tetap degil untuk terus mendampingi mereka.. hukhuk.. Beliau-beliau merupakan Mc'Ciken (walaupun iklan beliau amatlah seperti boo#$% namun aku tidak peduli..

10) My attraction
Ni lagi satu penyumbang kepada masalah kegemukkan..haish.. Tapi nak buat macam mana? Memang dah tak boleh lari dari beliau.. Ya, aku memang tak boleh lari.. Acapkali kali aku terdengar rintihan beliau jika aku tidak lalu ke lorong neraka meraka..hehe Ouh Coklat kenapa kau jahat sangat? 
11) My Needs
Ni la penyelamat aku di kala bulan mengambang.. Adeh~ Mereka penting dikala wajahku dan penampilanku nampak masam kusam..hehe Siapa kata mereka tak penting? Meh aku cungkil-cungkil mata mereka yang mengatakan tidak penting.. hehe 

 (olay total effects + herbal essences + rexona + vaseline + maybelline + lipice + bio-oil)

12) My Pinky
Ni la peneman tido aku di kala kegelapan malam..hoho Beliau juga tempat aku melepaskan batuk / geram dan segalanya. Terima Kasih Choco.. mesti kauorang pelik nape aku beri nama choco sedangkan beliau berkulit pink..heh~ Suka ati aku la..bwekk.

13) My Movie
 Bukan apa la, dalam banyak-banyak movie yang aku tengok kan, aku paling suka cite ni.. Tak tau r nape.. ramai orang cakap cite ni boring a.k.a bosan, tapi bagi aku tu masing-masing punya pendapat.. :)
Part yang paling best aku suka dalam movie ni bila hero tu cakap "You complete me"... Serious memang romantik..
Jerry Maguire

14) My Dream Wedding.
Heh.. Semua umat ada impian masing-masing kan.. Termasuklah aku..huhu aku teringin nak buat wedding kat tengah-tengah taman..hehe then hanya dihadiri saudara-saudari terdekat dan kawan-kawan rapat saje.. Aku suka sangat konsep Garden Wedding ni since aku tengok cite omputih tak salah aku Runaway Bride.. mebi kot tajuk ni..hehe
ikhsan dari pakcik google
 15 ) My HoneyMoon Dream.
Ekceli aku terlalu banyak dream..haha.. biasala kuat berangan..Lepas pikir sal kawen mesti akan pikir honeymoon kan? haha tipu la kalo cakap tak penah pikir.. Meh aku sepak laju-laju..haha Aku teringin nak pi tengok Eifel Tower tu..haish.. Since aku tengok cite endon Eifel Im in Love tu, terus aku jatuh cinta dengan tempat yang selalu dikaitkan dengan cinta tu..hihihi Memang romantik kalo pi sana..
ikhsan dari pakcik google

okei, da cukup pun 15 perkara :)
then aku nak tag


kepada sesapa yang aku tak tag pun buleh join gak.. hehe

6 comments:

Unknown said...

huaaaaa~ takde idea arrr. nk buat psl ape.?

nur said...

thanks awak tag saye. tp xsempat nak wat. bz sgt :(

Syazana Zainn said...

@ wawa : hihik wat la pasal pape pon..

Syazana Zainn said...

@ nur : cecece busy pulop time sem break ni.. :(

Airil Azmei said...

anda di tagged di blog ^^

Syazana Zainn said...

@ airil :

aiyaa kapten! hehehe oredy done :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !