Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

My Luvly Sister Getting Married!

Hip..hip..hooray! hip..hipp..hurey! aku gembira sangat bahawa kakak kesayangan aku yang seorang ni dah nak kahwen.. wiwiwiwi :)

Ekceli en, da lama tau kitaorang tak jumpa.. huhuk.. Dah nak dekat hampir 3tahun ooo.. Beliau lah yang banyak memberi aku semangat sewaktu aku kat UiTm Melbourne dulu..hihik.. Banyak benda kitaorang sharing.. Memang best, beliau la tempat aku dan sahabat-sahabat lain mendendangkan meluahkan perasan perasaan gembira atau sedih..ngehngeh.. Sometimes aku rasa terpaksa menyusahkan kepala otak beliau untuk memipikirkan masalah aku..hikhik.. Tetapi walaupun begitu beliau tidak pernah mengatakan NO. Sebab tu aku sayang beliau.

Walaupun di sebalik muka ceria beliau, masih tersimpan sedikit duka.. :( Tapi aku gembira sekarang sebab beliau telah berjaya menemukan jodoh.. WISH YOU HAPPINESS SYS!

Kak Mie :)

2 comments:

NORFA'EIZEN said...

tahniah buat ur sis..
btw,fah follow blog ini..hehe
follow me back ya;) thx

schaze zainn said...

thanks dear :)
oredy follow u :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org