Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Anda Happy Berblogging ?

ok.. good morning semua :) err morning ke? hihi ekcelikan aku just baru balik dari belajar driving..hukhuk.. :p tu la dulu taknak ambek license.. sekarang baru terhegeh-hegeh nak ambek kan.. hihi adoi sakit kaki dan kakiku.. okey la aku ngaku yang aku ni tak terer sangat bawa kete manual, aiseh..susah wooo.. :( tak reti nak balance minyak dengan clutch..haish.. kalau bawa yang auto tu senang je kan, just tekan start then terus bergerak..hahaha..aish..**sigh** teruk bebeno otak aku sekarang ni..hihi takpe takpe kita belajar selow-selow okeh.. haha mesti tensen cekgu yang ngajar aku tadi tu..hihi

okeh okeh.. stop merepek-merepek tak tentu hala dulu :) nanti lari pulak tajuk yang diberi.. ekceli tadi sewaktu aku berbelogjalan aku terjumpa satu segmen yang di anjurkan oleh cik LM .. ekceli aku belum kenal dengan beliau lagi, tapi aku ingin mengenali beliau dengan lebih mendalam lagi.. cewahhh macam nak mengurat beliau pulak..hihi kepada cik LM, jangan risau saya gadis NORMAL tau.. wakaka :) Btw kepada sesiapa yang belum mengenali beliau just click HERE to get to know her..

Click Banner :)

The soalan's
--------------

Sudah berapa lamakah anda berblogging ?

Ekcelikan aku start beloging ni since last year tak salah aku bulan October 2009, tapi aku tak selalu beloging dulu, kejap ada kejap takde. Just sekarang baru teringin nak belgging selalu..hihi nak kata setiap hari post entry tu tak la sangat, just quit sometimes la, tapi aku suke belogjalan-jalan.. Usha-usha new thing's and get to know new environment..
Adakah anda happy berblogging ?

Happy waktu beloging? Hmm, no words to describe it.. Tapi aku akan pastikan yang aku akan belogjalan ke beberapa belog untuk membaca apa yang menarik. Aku lebih tertarik kepada belog yang simple tapi padat dengan bermacam-macam info dan kelakar.. :)

Adakah anda mempunyai kenangan pahit selama berblogging...ceritakan .

So far untuk masa sekarang, aku tak pernah la ada kenangan pahit.. Just setakat terjumpa kuceng-copy yang telah meniru gaya penulisan aku..heh~ tapi sekarang beliau pun telah hilang..haha just get out from my world.. :)

Harapan terhadap blog anda

Hihihi.. harapan aku tak la setinggi KLCC, just aku berharap tiada sesiapa yang telah berkecil hati dengan aku dan aku berharap kepada follower's aku semoga mereka gembira dengan setiap hasil penulisan aku and please say NO to KUCENG-COPY! :)

Pandangan anda terhadap blog LM

Masing-masing mempunyai pendapat dan pandangan, tapi bagi aku setiap penulisan LM memang bagus :) dan paling penting aku sangat suka background beliau..hihi because I LOVE PINK!

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !