Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Free Gaza

Previous Entry:  Wordless Wednesday | Win!!


Gigih aku update harini sampai 3 entry terus 

Tadi belek-belek pesbuk 
Terkejut aku tengok one of my friend taip gini kat status 
Nasiblah budak ni bukan Muslim
Kalau tak dah lama aku balas
Bukan apa, aku malas nak argue sebabnya
Kalau explain berjuta kali pun orang gini bukan nak faham
Guna cara halus pun tak nak faham #sigh
Tapi dia takda hak nak cakap gitu kan
Sedap je dia cakap Palestine serang Israel takde sape nak cakap apa
Palestine nak serang Israel dengan apa cik kak oiii?
kenapa Palestine perlu pertahankan diri mereka dari Zionist tu?
Palestine dah lama menderita 
Tak salah aku tanah dorang diceroboh since 1967 (kalau salah tolong tegur)
aku pun tak lahir lagi -_-
sebab Israel ceroboh tanah dorang
You didnt ever know bout that
cuba kau bayangkan
kau duduk kat rumah kau sekarang
Tetiba ada orang rampas rumah kau tanpa ada explanation

Its not about religion / politics / culture or even races
But its about HUMANITY
H-U-M-A-N-I-T-Y
tak kan kau tak baca atau lihat
apa kekejaman puak-puak Zionist ni kat rakyat Palestine?
Jangan butakan mata hati dengan perut tu sangat
Orang Non-Muslim dekat luar negara sibuk membantu and spread their love to Palestine
tapi kau? *sigh
tak tahu macam mana aku boleh terberkawan dengan kau -_-
i'm not saying non-muslim kat Malaysia ni semua tak membantu - it's NOT
just segelintir je macam tu
#i know some of my friends Non-Muslim pun turut membantu 
serious, aku kecewa sangat dengan kawan aku yang sorang ni
nak remove dia?
tu perangai budak-budak
semoga Allah tunjukkan hidayah dekat dia.

Apa korang akan cakap bila nampak orang cakap gini?



#sorry nama dia biarlah aku censor kan


till then
-xoxo-
S

7 comments:

Eiqa Almond said...

Semoga kawan awak tu sedar akan keterlanjuran dia, sedih laa kalau orang cakap pasal gaza nie. Memang dah lama pun Israel serang Palestin tp x sure bila.

Abu Bagi said...

Doa mesti tak habis study tetiba je terus sokong israil tu puihh!

Sarah Mohd Saleh said...

skt btl ati itewwww dgn bdk tuuuu.demmmmm him/her!grrrr

M Fizan said...

nasib baik censored. kalau tak, saya cari sampai dapat. huhu. semoga Allah memberi hidayah kepada dia. one day he/she will know the truth. israhell is the only beast in the world chaos.

ewanthology said...

dia tak baca paper, tak tgk tv la tu ...

littledolphin said...

geramnya!

dia tak faham sejarah tu!

kena bagi sikit ilmu sejarah kat dia.

Jajas said...

dia bkn muslim...klu x aku pon nak belasah dia...hehe

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !