Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Dialog bersama Parents

Previous Entry : Hohoiiiiiii!


Dialog waktu malam. (suppose nak post entry ni malam tadi, tapi aku mengantuk pulak)

alkisahnya...


Ibu : Kakak nak dengar cerita lawak tak?

AnakGadis : Cerita apa ni?

AnakLelakiBongsu : Kak, ang dengar je, kompem lawak. Haha

Abah : Cerita yang tu ke? Haha

AnakGadis : Cerita jelah. 

Ibu : Tadi ibu dengan abah tengah sapu kat depan rumah, lepas tu ada budak lelaki India tengah tunggu lembu dia.  Ada tiga orang budak India, satu kecik dua dah besar, yang besar tu sorang kurus sorang gemuk.

AnakGadis : Ok, so? Tak lawak pun. Huhu

AnakLelakiBongsu : Dengar je lah..hahaha

Ibu : Waktu tengah sapu-sapu tu tiba-tiba ibu dengar bunyi selow je. Bunyi puttttttttt.. Ibu ingat abah yang kentut.. hahahaha

Abah : Abah pun dengar juga, abah ingat ibu yang kentut, so abah toleh kat ibu. Abah senyum kat ibu.

Ibu : Ibu pulak tertoleh kat budak-budak India tu. Tiba-tiba budak India yang gemuk tu toleh kat ibu. Ibu cuba tahan gelak. Tetiba, budak India gemuk tu marah budak India yang kecik tu. Ibu rasa dia tuduh budak kecik tu yang kentut. Hahaha. Lepas tu budak kecik tu bising-bising, mungkin dia cakap bukan dia..hahaha

AnakGadis, Ibu, Abah, dan AnakLelakiBongsu : *ketawa*

** mesti malu kalau terkentut depan orang kan? Haha
** kalau rasa tak lawak, sila jangan ketawa. Bwekkkk haha xP


notakakidantangan: nanti kelik "LIKE" FB page aku oke :)




-xoxo-
S

25 comments:

halila Ibrahim said...

hehe ... memang patut malu pun ...

NA said...

Selalu camtu kan kalau duduk satu kumpulan apabila terdengar bunyi kentut yang ditahan. Kita ingat orang tu, orang tu ingat orang ni. Haha saling tuding-menuding. Keke yang seronok jadi misteri sapalah yang kentut kalau ada yang tak ngaku.

-wina1979-

ekabukanmakcikkau. said...

aku tak pernah terkentot depan orang #sarcasm muahahhahaa

M Fizan said...

haha..malu2..saya sedaya upaya cuba tahan kentut..hehe

Fathiah Hamim said...

ingat kan lembu tuh yang kentutt

schaze zainn said...

@ halila ibrahim
tu la.. mesti malu giler la tu..kuikui


@ NA
tu la kak, org yg kentut tu buat donno jek..haha


@ ekabukanmakcikkau
hihi selagi bleh cover jgn kentut..haha


@ m fizan
tahan sampai sakit perut..kehkeh


@ fathiah hamim
lembu kentut bunyik mcm org kentut ke eh? ahaha

logorithm said...

Hahaha! Sah budak India gemok tuh yang kentut.

Memang sukar untuk ditelan kalau kita dituduh kentut padahal orang lain yang kentut dan kita pulak tak berpeluang untuk menafikannya. :-(

I pernah terkena --> Makcik bertudung labuh KENTUT dalam lift!

schaze zainn said...

@ logorithm

ahaha. tu la kesian budak india kecik tu..muahaha tak pasal dia pulak kena... xP

syrupmasin said...

haha..err ta malu pon :P

schaze zainn said...

@ syrupmasin
erk ta malu? =,="
no words..haha

merahitujambu said...

haish..malu jeee.=p

Jasman said...

mesti malu betul masa tu...

muhamad hanif said...

kalau terkentut kau buatlah batuk2 boleh jugak cover bunyi dia kan ?


AHHAHAHAHAHA

ABU said...

msti budak india tu tak puas hati hahaha

schaze zainn said...

@ merahitujambu
tu la..haha xP


@ jasman
memang malu pun..hihi


@ muhamad hanif
ooo ni mesti ko selalu wat camtu kan..ahaha


@ ABU
yela, org tuduh dia..ahaha
mesti die bengang xP

myhatiku said...

puttt kat sini..aha;p
malu2..

syafiqakarim said...

err.tap kan yang,kawan2 aku selalu kentut depan2.dorg cool je.haha

tp kalau aku,malu kot

Atiqah Wadiah said...

hehe~maaaaluuuuu

anamizu said...

kentut di khalayak! hahaha

Saiazuan said...

hehe mcm iklan kat tv

Fyqa said...

haha
ksiannn. adehh

fadh leyanie said...

haha..kentut punya pasal..semuanya timbul persoalan..siapakah kentut..

Run Away said...

malukan...hik...;d

Fara E's said...

haha , siot je

bunbun said...

hahaha lawak kot. setiap ayat bunbun gelak XD

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org