Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Jom ke bazar :)

previous entry : Mari Menabung

hye reader's

assalamualaikum.

harini hari ke-8 berpuasa.

setakat ni aku takde lah mengidam pape benda merepek kat bazar tu..ekeke

and untuk makluman kauorang, baru semalam je aku pi bazar ramadhan sepanjang berpuasa ni..ekeke

selalunyalah kan ada setengah makanan je yang hanya dijual waktu bulan ramadhan.

kalau hari tak ramadhan kalau pi pasar malam susah nak jumpa.

so waktu ramadhan ni kira special la.

kalau aku pi bazar selalunya aku suka beli murtabak..kuikui

aku pun tak tau kenapa aku mesti beli murtabak, padahal aku bukan makan sangat pun..hikhik

kalau kauorang pi bazar ramadhan kauorang cari apa pula?

hihi. sharing is caring. xP


p/s: bosan meng'cover' receptionist untuk tempoh 2 jam =,="
bajet macam aku ni takde keje lain dah. T_T

p/s: penat betul dari tadi asyik paging =,="
bajet macam inilah job description aku.grrr

p/s: ngantuk dan lapar, and wondering apa my mom masak harini..hihi

p/s: dari tadi asyik BW sampai boleh lupa nak update entry :)


 
-xoxo-
S



9 comments:

NA said...

Belum berkesempatan pergi bazar. Tapi kalau pergi nak beli air tebu.

Hehe beli murtabak tapi tak makan sangat? Jadi suka beli jer la eh? :)

Alamak tak seronok buat kerja orang lak

-wina1979-

Fathiah Hamim said...

aik? tak makan sangat murtabak, tapi beli jugak?fa mesti cari air yang berwarna-warni hehe

Unknown said...

haha..mungkin murtabak tuh comel kot sebab segi 4 :D

Unknown said...

try ayam percik.. :)

Unknown said...

adehh boleh plak lupe apdet entry hahahahaha.



salu klo bulan pose ni cari puding caramel. hahaha. sejak dah reti buat takde nafsu dah g bazaar. haha

Shawn Razaleigh said...

gua pun tasempat lagi pergi bazar tahun ni..awrrr

nak roti johnn

myhatiku said...

cari kacang rebus..tapi x jumpe2..haha..mungkin merepek kot..erkk..he
suke murtabak :)

amna said...

as'salam :)
dh mcm abah saya, murtabak saje dibelinya.. hehehe..
kalau kt mktb ni kalau g bazar ske sgt cari NASI KERABU *taktauapasebab ==

Daddylicious said...

sekarang sedang gila dgn briyani ayam berempah....hehe

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !