Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Jangan Rompak Saya! I'm begging U!

please!

jangan la rompak saya!

saya tak bersalah!

 ===


hampeh betul beruk-beruk ni. jahanam barang-barang orang tu. =,="


semua barang diorang kecah-kecahkan.haish


ooppps. bukan ai buat oke ;p

===

okes, hye reader's

ekceli malam ni, aku takde story sangat

just nak cerita sikit pasal beruk-beruk 'nakal' ni

semenjak kebelakangan ni kan, ada je masalah di timbulkan oleh abang-abang beruk ni

masuk tahun ni, 

tak salah aku dah ada 3 / 4 kes melibatkan mereka ni untuk tahun ni ya

pendapat kauorang?

wajarkah, beruk-beruk ni buru?

di campakkan ke dalam jel?

ataupun kita bako je.. kihkih
pendapat aku la

beruk-beruk ni nak bermain-main dengan penduduk kot.. ;p

yelah, habitat mereka kan banyak di ubah menjadi penempatan manusia

so diorang bengang la

that's why diorang melakukan serangan bertubi-tubi kat manusia. =,="

hmm. mungkin kerajaan kena bina penempatan khas untuk diorang 

siap sekali dengan shopping mall

restaurant

mamak stall

nanti takde la dorang 'amuk' kat penempatan manusia. hihi 

p/s: aku sebenarnya takde idea sangat nak update, tapi tadi tiba-tiba teringat waktu balik kerja tiba-tiba aku nampak beruk melintas jalan, macam hampeh je, nasib baik aku tak eksiden dengan beruk tu. =,=" pakai melintas je, dah la tak tengok kiri kanan, pakai redah je. aku pun pelik mana datangnya beruk tu, tak pernah-pernah pun nampak beliau kat area rumah aku. hmm. mungkin beliau baru berpindah kot..ekeke. :)







KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !