Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Happy Chegu Day

petang alls

wahwah. esok hari chegu

*claps claps*


adik-adik dah siap ke beli hadiah untuk chegu?

ekeke

ish. tak sabar nak tau apa hadiah yang abah aku dapat esok

wakaka

okes. abah aku chegu

dulu dia mengajar subject BM, Math, Kajian Tempatan, PJK, dan banyak lagi la

orang cakap abah aku ni garang

ekeke.. yeke?

aah.. beliau memang garang =,="

tapi sekarang abah dah tak mengajar sangat

dia banyak ke arah pentadbiran kokorikulum sekolah

abah aku dah menjadi seorang guru ni dah lebih dari 20 tahun.

ingat senang ke jadi chegu ni.

aku sebagai anak pun terasa susah ok.

sometimes sangat sakit hati.

eeeee 

yela, pergi sekolah pagi

balik tengahari

pehtu pi balik sekolah

meeting tak sudah sudah..grrr

geram geram geram

kalau anak murid dia tak kenang jasa dia

siap la kauorang!

ekekeke

haaa.. esok jangan lupa ok beli hadiah..

saja nak kecilkan font..hihik
  
p/s: sebenarnya profession guru ni memang sangat mencabar. siapa yang cakap senang tu meh sini, aku tampar laju-laju. ingat senang ke nak mengajar anak orang ni? tambahan lagi kalau budak tu memang langsung tidak boleh diajar.. eee memang berbulu je tengok budak kurang ajar macam tu. kalau aku la, dah lama aku lempang-lempang budak yang kurang ajar macam tu *sebab tu aku tak boleh jadi guru, sebab aku ni panas baran*. jadi guru ni kena banyak bersabar. nak mendidik ni memerlukan kesabaran yang tinggi. aku tengok guru-guru dahulu memang bersemangat nak mengajar dan mendidik anak bangsa. tapi guru-guru sekarang? tepuk dada tanyalah selera. sekarang ni ramai orang menjadikan kerjaya guru ni sebagai yang kedua ataupun terakhir, sebabnya? susah nak dapat kerja, that's why baru nak terhegeh-hegeh apply jadi guru. apa-apa pun terpulanglah kepada individu itu tersebut. apa-apa pun selamat hari guru bagi guru-guru di seluruh malaysia dan dunia. sesungguhnya menjadi guru adalah satu kerjaya yang paling mulia. terima kasih cikgu! :)

Abah dan Ibu :)


KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

10 comments:

rozie said...

salam ...
saya blogger baru...maaf singgah tanpa di undang..
Rabbit (blog baru)
Terima kasih atas kunjungan anda
Semoga Ceria selalu dan happy blogging

Unknown said...

selamat hari guru pada abah awak...

ezy.fia said...

selamat hari guru!!

Ain Zulaikha said...

esok nak wish kat semua tenaga pengajar :)

Budak Botak said...

Selamat Hari Guru, he3...

Entry terbaru -> Pedro Martin Ureta Membuat Gitar Gergasi Daripada 7000 Pokok... (",)

Syazana Zainn said...

@ rozie

most welcome :)

Syazana Zainn said...

@ khairil

tenkiu :)

Syazana Zainn said...

@ cik ezy

selamat jugak ! :)

Syazana Zainn said...

@ ain

di persilakan wish :)

Syazana Zainn said...

@ budak botak

selamat :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !