Donate Me :)

Paid Ads

Hye blogshop owner.
Needs my review or advertisement?
Email me at thesyazanazainn@gmail.com :)

Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

-xoxo-

S

First & Last Day of the Month

hye alls
kauorang dah kerja?
mesti dah dapat gaji kan?

malam ni aku nak tunjuk gambar-gambar je
kauorang pernah tak berada dalam situasi macam ni?
*sigh* aku selalu macam ni..hihi


ITS 1st week of the month. Got Salary :)

 Cool....!  Now will see what is on end of the month....

serious berlagak je waktu mula-mula dapat gaji.
makan hebat
shopping sakan
salon
spa
ok aku tak pi spa pun..hihi
;p

 -
-
-
-
-
-
-
-

 -
-
-
-
-
-
-
-
 

sad!
hujung bulan ada tak macam ni?ekeke
tapi harap-harap kauorang rak la sampai pokai macam ni kan..
:)



p/s: untuk peringatan untuk kauorang dan juga aku 
berjimat cermat, dan jangan membazir tak tentu hala ok





KALAU "LIKE" KELIK "LIKE"

2 comments:

Cik Ezy said...

a'aa betol tu..
jimat crmat amalan mulia..
ujung2 bulan xde la sengkek giler..
hehe

schaze zainn said...

tau takpe.
nanti kalo dah sengkek tu mula la pinjam sana sini kan..hihi
amalan yang kurang baik tu. ;p

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org