Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Farewell. Tata.

*sigh*
hey reader's
how are you guys?
i'm not good =,="
still batok-batok lagi.hukhuk

cuaca sekarang makin panas
waktu malam je, panas nak mampuih
buka kipas paling laju pun tak rasa apa pun
rasa macam nak tidor dalam peti ais je.huhu
bila dah panas sangat
aku suka buka peti ais.
rasa nyaman je ;p
al-maklumlah, rumah aku takde ekon (air-cond) T_T

then, pagi-pagi nak pergi kerja pun panas giler
padahal baru pukul 7.15a.m ok
berpeluh-peluh aku
then, dah masuk office
sejuk nak mampus pulak
sampai ke tulang rasa sejuknya
grrrrr. sejuk..sejuk..
macam mana tak sakit kan
panas, sejuk, panas, sejuk
T___T

next, aku nak story pasal farewell tadi.huhu
btw, congrate kevin. (^_^)Y
dia dapat kerja lain.
tak sangka aku, hampir 3 tahun juga beliau menapak kat kilang ni
bukan mudah nak tunggu 3 tahun.
ni bagi aku la.
aku yang baru setahun pun dah penat =,="

kalau kerja sektor swasta ni
kauorang kena cari experience banyak-banyak dulu
setakat setahun je
sikit pun orang tak pandang
memang la degree tu penting
tapi, kalau takde experience pun tak guna juga
kauorang tak boleh demand gaji
especially untuk yang fresh grad
kauorang jangan memilih sangat kerja
peluang datang sekali je
dah dapat, just grab it!

experience memang penting
dari situ juga boleh menunjukan kauorang punya ability, capability.
kalau dalam setahun tu dua tiga kali kauorang jumping sana sini
CONFIRM
something wrong with you.heh~

btw. so long kevin
may success kat tempat baru
kalau ada kosong please call me..kuikui
p/s: macam la dia baca belog aku ni.kahkah

eh. lupa pula, tadi waktu farewell kitaorang makan mi kari
perghh. mantop!
tapi, bila balik..
aku termuntah balik. sobsob T____T
batok aku ni makin tak best. $%^&

ok lah, sayor-sayornara :)
adios
amigos




KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

2 comments:

ezy.fia said...

a'aa pengalaman tu penting..
dulu mase baru grad, kalo carik keje msti tnye pengalaman..
huh..

hans said...

panas lagi ek?
sini dah sejuk sebab dah mulai hujan

Analisis Hans : Maharaja Lawak Episod Ketujuh

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !