Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Day 9 - A photo of the item you last purchased

malam guys.
malam ni aku nak sambung balik buat 30 days project.
haish. bila tahun ntah nak siap..hihi
so tajuk harini ialah a photo of the item you last purchased.

Haish. benda apa ntah aku beli =,="
ekceli aku ada beli dress last week.
tapi sekarang dress tu aku tengah basuh..huhu
so how come nak ambil pic right?
and aku sebenarnya jarang ambek pic barang-barang yang aku beli..huehue

btw, semalam aku ada pi Jusco, teman ibu aku cari dustbeg.
haaa tau dak apa natam dustbeg tu?
nampak sangat kauorang ni tak rajin mengemas ni..hikhik
ala dustbeg ni ialah "beg habuk" yang selalu diletakkan kat dalam vakum.

so kitaorang pun pusing satu Jusco semata nak cari dustbeg tu. huh
then dah jumpa tapi takde size yang sama macam vakum kat rumah pulak.huhu
then pusing-pusing lagi ibu tiba-tiba berkenan nak beli lapik meja makan, kalau orang utagha selalu cakap tudung meja..
haaa.. meja aku pun pakai tudung tau.. kauorang takde kan? muahaha
so cari punya cari baru jumpa yang berkenan di hati.
ekceli aku TAK suka okeh corak tu..huhu
tapi dah ibu aku suka sangat so just TAKE IT, and PAY IT! ;p

then masuk watson, beli pencuci muka adik aku. haish.
tiba-tiba teringin pulak nak makan eskem waktu hujan-hujan ni..hihi
so menapak pergi ke Mekdi.
pesal ntah ramai sangat manusia kat sini. huhu
as usual, McFlurry Cornetto satu ye bang! ;)
yumyum

saya sangat sukakan eskem ni! 



THE END


KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !