Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Audit Bus

Hye alls.
Gudnite.
Bye.
grrrrrr......
ekekeke. jangan marah-marah eh..

okes, harini aku nak cerita pasal office aku.
harini kitaorang ada audit bus kilang. heh~
dah macam jadi JPJ dah pun
check sana sini
nasib baik boleh raise OT..kuikui
if not jangan harap aku nak turut serta..ekeke

so kitaorang kena audit dalam 33 bijik bus termasuk van.
(err.. sebenarnya aku pun kurang pasti ada berapa biji bus tadi..
hihi tapi tadi waktu briefing diaorang cakap dalam 33 biji)
so ada 8 orang di HR menjadi auditor termasuklah aku..hihi

kitaorang kena check condition bus, kebersihan, 
license bus/van hidup ataupun mati
lampu, signal, asap okei ke tak
ada road tax hidup ke mati ke..
pehtu kena check dalam bus tu ada tak first aid kid dengan
fire extinguish ataupun dalam bahasa melayu di panggil 
Alat Pemadam Api..kuikui 
so kena pastikan semua bus kena check

so far aku BERJAYA audit 8 buah bus dan van..hihi
hebat tak aku?? ngeee~
then, aku agak bernasib baik semua bus yang
aku audit dari 8 biji tu semua OK!
ada la yang kurang, tapi kira baik la.

 err.. ni bukan bus kilang kat tempat aku kerja..hihi
aku pinjam uncle G je..

yeah! terima kasih pakcik-pakcik, 
uncle-uncle dan ane-ane 
yang sudi memberikan kerjasama yang tinggi terhadap saya! yeah!
Tingkatkan prestasi, kurangkan kontrobasi! ;p



p/s: kauorang rasa kalau aku apply kerja dengan Puspakom atau JPJ lepas tak? ekekeke
 






KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !