Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Day 7 - Your dream wedding

Pagi reader's.

Ekceli aku baru je pulang dari Perodua Centre.
 
Konpius la.
Aku suka Myvi, tetapi..

Tak mampu.. Mahal sangat.

Aku hanya mampu Viva saje..sobsob

So, kalau takde masalah, hujung bulan ni, Viva akan terpacak kat depan rumah aku.

Aku nak panggil baby baru aku,

CHUCKOO

Nape nama baby chuckoo?

Suka hati aku la..

heh~

Okess.. stop jangan merepek dah.

==-==

Aku nak sambung balik 30 days Project.

Giler, dah lama tak buat..haish.

Today : day 7 - Your dream wedding

Kauorang dah kahwin?

Aku belom kahwin lagi.

Kauorang ada impian kahwin ke?

Aku ada banyak. heh~ 

Aku suka simple wedding.

Macam Jennifer Aniston dengan Brat Pitt dulu-dulu kahwin.

Diaorang kahwin kat Malibu.

Simple but Sweet.

Aku suka macam ni.. Tak crowded. 

Guest pulak hanya keluarga terdekat dan kawan-kawan rapat je attend.

Jimat pun jimat..hihi

Tapi.. ibu aku cakap, kena jemput semua saudara mara.. nanti takut diaorang kecik hati pulak. haish. 

Jiran-jiran tetangga pun tak boleh lupa.

haish.. nak kahwin sekarang bukannya setakat seribu atau dua ribu ringgit.. beribu-ribu sekarang..adoi~

so berbalik kepada tajuk.. Dream wedding~ aku teringin nak kahwin kat dalam taman takpun kat beach..muahaha

Simple, sweet, dan yang paling penting happy.

Sebab apa suka wedding in the garden atau kat tepi laut ni.

Aku suka suasana romantik. Macam syahdu je..haha

btw.. jom usha-usha gambar wedding in the garden dan kat pantai..hihi

semua omel-omel belaka ;)







semua sweet je kan..huhu

rasa macam nak kahwin je..nguahaha

tapi aku sangat la sedar diri..

mau kahwin tapi duit takde.. T___T

ada tak sesiapa nak sponsor aku?

aku terima dengan hati yang sangat terbuka..haha


p/s: kauorang ada dream wedding? share la sikit ;)

chiaw~


KELIK "LIKE" kalau ANDA "LIKE" (^^,)

2 comments:

ezy.fia said...

kawen?
sensitip2..

Syazana Zainn said...

@ cik ezy

haha ape yg sensitip nye??

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !