Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Wahida atau Wardina?

assalamualaikum semua dan salam maulidul rasul untuk kalian. so harini semua warga kota bercuti termasuklah aku..muahaha.. suppose aku kena pi kerja tapi tiba-tiba semalam petang bos aku cakap tak payah datang..hikhik okeh la back to the title, apa kaitan wahida atau wardina ni pulak ek? hikhik.. ekceli tadi pagi encik boifie aku text aku.. dia cakap dia masuk tv3 pagi tadi..kihkih.. over giler beliau..then dia cakap dia nampak wahida.. erk.. tettt.. apa ke hal wahida tiba-tiba ada kat tv3?? aku macam blur..then aku tanya la balik.. wahida mana?? then encik boifie pun cakap la, ala pengacara tv3 tu, yang malaysia hari ini.. omaigod! aku macam pelik sejak bila pulak wahida jadi pengacara kat tv3..then aku tanya la balik.. wahida ke wardina?? then encik boifie pun balas la balik.. wardina..hehe aku terus ketawa terbahak-bahak.. punya la jauh beza dari wardina ke wahida tu..kahkah


cuba kauorang tengok lain giler kan mereka? kihkih.


p/s : encik boifie, sorry la eh.. lawak u telah i masukkan dalam belog.. bwekk













tekan LIKE (^_^) kalau anda LIKE

3 comments:

Tuan Hijau said...

sempoi...
hahah

Syazana Zainn said...

@ angah :

hahah
memang sempoi pun..

Unknown said...

wardah jer la. hee. :p

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !