Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Long Update

hai, sorry sudah lama aku tak update belog ni, aku busy sikit sekarang. so just a fast update.

1st : aku sekarang tengah menghadapi penyakit tiada suara dengan erti kata lain no voice disebabkan alahan kepada cuaca yang tidak menentu ni dan semakin meningkatnya populasi penduduk di bandar-banda besar.. erk.. ada kaitan ke semua ni? ekceli dalam erti kata lainnya boleh dikatakan sebagai sakit tekak dan juga batuk yang berterusan..haish..

2nd : aku sekarang baru je pulang dari klinik. dapat MC, kena inject. dokter cakap suara dan tekak aku dah teruk giler. bila dengar aku mengeluarkan suara serious macam suara itik..hukhuk T_T so it's better i shut up my mouth. but sekarang aku tengah berkata-kata melalui tulisan so aku boleh la merapu banyak lagi..

3rd : aku dah berjaya mendapatkan Lesen P, so sekarang masih menunggu kenderaan sendiri. I'm still counting the day to get my own car.. okeh, dengar betul-betul OWN CAR..muahaha

4th : encik amin aku dah pergi ke Bangi untuk menjalani kursus perbankan di BSN selama dua minggu. so kalau ada reader's yang stay dekat Bangi please watch him for me.. muahaha ;p kalau ada apa-apa yang pelik, sila inform dekat aku dengan kadar segera.

5th : aku dah lama tidak pergi bercucuk tanam, so lepas ni aku nak pergi bercucuk tanam.  apa ntah dah jadi dekat ladang aku tu.

6th : kerja aku makin bertambah selepas raya cina ni, kenapa!! benci betul aku tengok!

7th : follower aku dah bertambah seorang. so aku sangat gembira :) selama aku berbeloging sejak October 2009, alhamdulillah follower aku dah mencecah 102 orang. al-maklumlah aku bukannya famous bloger..muahaha. tapi tujuan aku berbeloging ni adalah sekadar untuk mengisi masa lapang sahaja ;p so ada follower lebih itu adalah satu bonus untuk aku :)

8th : adik aku nak amik PMR this year, so ada tak past year question? kalau ada reader's yang ambil PMR juga boleh la email akak okeh. muehehe

9th : sekarang aku tengah blur, dah tak tau nak taip apa dah.

10th : SAYONARA

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !