Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Kenapa beliau nak pindah ha!

kenapa ha! macam tak de tempat lain ke ha! haha macam tunjuk perasaan pula. okess, ekcelikan aku agak macam tidak suka yang beliau ni nak berhijrah ke seberang nun di sana? WHY? WHY?  


hihi ekceli aku baru terasa nak post benda ni, walaupun aku rasa cerita ni dah lama..muahaha..  okess aku ngaku aku agak lambat tahu berita ni. so apa aku kisah? haha


tapi dari sudut pandangan mata kasar lembut aku ni, aku rasa dari beliau pergi ke indon tu better la beliau pergi menimba ilmu di liga-liga korea ataupun jepun.. sebabnya aku rasa liga kat sana lebih menyerlah daripada liga kat indon tu..huh. tapi apa-apa pun wish him all the best.


okei, ekceli aku cakap pasal Safee Sali. siapa beliau? sudah tentu beliau bukan suami aku ataupun sewaktu dengannya.. haha.. ala beliau ni yang main bola tu.. ala yang penyumbat gol yang banyak waktu AFF-Suzuki Cup tu.. haa kenal tak? tak kenal? pi la jumpa atok G.. muahaha



p/s : aku tetap tak suka beliau pi sana T_T

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !