Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

OMG!

huargh!! what happen dengan aku punya dashboard weh! tetiba je jadi blank.. samada belog aku rosak atau leptop hak kerajaan malaysia aku ni yang rosak! ouh somebody help me!!!  sobsob.. (kesat-kesat air idong ngan air mata) crap! pe hal ntah belog ni.. nak mogok pun agak-agak uh.. mentang-mentang r aku ni buta pasal IT ni, saja je wat camni.. Mana lagi tempat aku mau mengadu.. hukhuk.. (menagis lagi..) teruk la.. dah banyak orang aku memfollow, sebab aku sangat suka membaca nukilan mereka..wuwuwuwu (tersudu-sudu menanges..) so macam mana? ada jalan penyesalan penyelesaian tak?

2 comments:

contengconteng said...

hmm rasanya dulu pun pernah kena camni. dia mengong kejap je. nanti ok balik kut. =)

Syazana Zainn said...

haha.. dah okei da.. :)
da mcm FB je.. asik mengom.

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !