Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

MUNCHO GRACIAZ!

Senarai Blog ke-36



woot..woott.. bangganya aku.. ngeh ngeh ngeh.. :)

akhirnya aku tersenarai masuk juga dalam list bloglarian..

ekceli en, since semalam aku asik dok refresh dashboard, kot2 la ada new post dari orang-orang kuat bloglarian ini yang meletakkan nama belog aku dalam senarai..hikhik tak sabar dowh! 
teng.teng..teng.. akhirnya penantian itu telah terbalas..wakaka

3 comments:

.:Farah Liyana:. said...

fara dtg lepak kat sini ;)

miZz_nizZ said...

hahaha.aku pn join gak..cm ko la..mnggu gak de dlm list.stil xkuar..tp komen die dah aprrove..nnt leh la join seangkatan dgn tn blog ni.hehe

Syazana Zainn said...

farah : lepak je ke? bawak le makan-makan.. :P

mizz_nizz : haha, tu r, aku da macam org ta betul je asik dok refresh je kat dashbod..kuikui..

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !