Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

End of 2010

Goodbye 2010. Azam tahun baru apa eh? Ekcelikan tak salah aku, every bery year mesti ada je azam baru, haish, tapi azam-azam tu semua tak tercapai pun..haha So this coming year (tomorrow) aku tak de apa-apa azam baru melainkan ingin menunaikan balik azam tahun lepas yang belum dilaksanakan..haish..

Aku harap tahun yang berlalu biarlah berlalu dengan baik, hihi perkara buruk aku malas nak kenang.. GO AWAY! haha, aku just berharap tahun kali ini biarlah yang baik-baik je datang..hihi then aku berharap simpanan aku akan cepat cukup.. yeah! aku nak beli kereta..hihi so any suggestion??

btw tadi, setelah aku berasa bengang dengan Muhd Amin, aku pun mengambil keputusan untuk keluar untuk teman adik aku pi potong rambut.. huh, ramai giler kat salon tadi.. adik aku ni pun satu, gedik sangat nak potong kat salon, pi potong kat kedai mamak tu lagi senang, cepat dan murah..hukhuk.. nasib baik potong rambut beliau murah saje. kalo tak kopak la aku.. haish..

btw, ni gambar-gambar yang terakhir untuk tahun 2010 ni..hihi.. kitaorang tak buleh tangkap gambar dalam salon, tapi kat luar buleh la..haish.. macam-macam hal.. so gambar-gambar ni waktu kitaorang tengah tunggu abah datang untuk pick us balik..haish..

 saya kakak, beliau adik

 popcorn ini di telan oleh adek saya, bukan saya ok.

 beliau ialah saya

 rambut baru beliau, tetapi sama je nampak.

wiwiwi


4 comments:

mr.syazwan said...

SELAMAT TINGGAL 2010

SELAMAT JUMPA 2011

YEAH

MOGA

LEBIH

F
U
U
U
Y
O
O
O
O

ezy.fia said...

selamat taon baru 2011..
=)

Syazana Zainn said...

@ mr syazwan :

Selamat tahun baru juga :)

Syazana Zainn said...

@ cik ezy :

Selamat tahun baru :)

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !