Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Bercucuk dan Bertanam

weiss.. ceq nak habaq kat hangpa sume yang ceq dah nek level 40 dah kat farmville.. haha (motif aku nak kecoh pasal farmville?)

okei.. okei.. ekceli en, alkisahnya ibu aku baru je lepas bising pasal aku ni tiba-tiba rajin sangat bercucuk tanam online.. haha

kata-kata ibu : "buang masa ja dok ngadap komputer tu nak bercucuk tanam, lebih baik pi tolong abah berkebun kat luaq tu.." 

hihi.. best apa bercucuk tanam dalam online ni.. tanam sikit dah kaya dah.. hahahaha siap buleh beli villa kot.. haa.. jangan terkezut tau, aku dah ade vila RM 1juta tau..haha (bajet villa tu dalam ringgit malaysia la) :p tapi sekarang vila aku dah simpan dalam storage kejap sebab aku tengah berusaha nak jadi kaya lagi.. (haa sempoi tak, siap buleh simpan vila dalam storage lagi..kehkeh) haa sape cakap berkebun ni tak bawak untung.. bwekk..ngehngeh... tengok hasilnya dari aku.. hihihi dah la tu bila dah harvest tanaman tu dalam masa sehari hingga emapat hari saja.. amacam hebat tak? ngehngeh.. (berangan lagi...)

1 comment:

ezy.fia said...

saye pon suke bercucok tanam.. ekeke
best kn maen farmville..

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !