Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Showing posts with label Peony. Show all posts
Showing posts with label Peony. Show all posts

Finally, it's come!



Dear reader's
:)
This morning, 
I'm really-billy happy
hihi
Almost 6-7 month 
I've been trying to find my little love
PEONIES

Tau tak PEONIES ni apa?
klik ni untuk ingat balik CLICK-CLICK ME
Finally, dah jumpa!
yeah! yeah!
Tadi sesaja gugel
Main bantai taip "bunga peonies di Malaysia"
tetiba keluar nama belog ahkak ni




I'm super-duper excited
in my mind terus terfikir
WHAT DA?
kenapa florist kata bunga ni takde kat Malaysia?
kakak ni boleh je tanam
menipu je -_-
#bengang

Tadi dah PM akak tu
Minta-mintalah ada berita gembira
wiwiwiwi
Tak sabar rasanya
Memang penantian tu satu penyeksaan kan
Tak sia-sia tidur terganggu sebab asyik terpikir pasal bunga ni.hihi
Now, I can sleep easily without nightmare

To lily flower, I'm sorry
I can't pick you 
because my love already back to me
:)

iteww nark uat camniewww :p
#gedik lak 


p/s: semua benda nak cerita kan,
ate dah namanya beloger, bwekkk
:p

p/s: memndangkan ramai tanya nape previous entry aku tutop mulut
so jawapannya
ekceli ada insiden kelakar depan aku
so baru nak tergelak, cousin aku terus snap gambaq. pftt.
insiden tu biarlah rahsia, nanti orang kata racist pulak. 
:)


till then
-xoxo-
S 

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !