Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Showing posts with label BLOG LARIAN. Show all posts
Showing posts with label BLOG LARIAN. Show all posts

MUNCHO GRACIAZ!

Senarai Blog ke-36



woot..woott.. bangganya aku.. ngeh ngeh ngeh.. :)

akhirnya aku tersenarai masuk juga dalam list bloglarian..

ekceli en, since semalam aku asik dok refresh dashboard, kot2 la ada new post dari orang-orang kuat bloglarian ini yang meletakkan nama belog aku dalam senarai..hikhik tak sabar dowh! 
teng.teng..teng.. akhirnya penantian itu telah terbalas..wakaka

..:: bloglarian ::..


Ekceli kan, tadi pi belogwalking en, ramai dah tau ooo pasal Bloglarian ni.. hoho.
So, tak nak la di katakan seperti katak di bawah tudung periuk kan.. hikhik..
Jadi malas nak ketuk-ketuk keyboard ni, pe kata u'ols join belog ni.. :)



Sape kata melayari tenet sambil berbelogwalking ni buang masa? Meh nak ketuk-ketuk jari dia tu..hihik. Ekceli en, banyak tau faedah-faedah yang kita dapat.. Misalnya pelbagai informasi dari pelbagai sudut.. (err.. buat karangan pulak..) Di samping itu juga, kita dapat bertukar-tukar pandangan dan pendapat sesama rakan belog..  

Akhir kata, majulah belog untuk celcom broadband.. (err.. motif??

Saya mahu tag

1 . Farah-Inn 

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !