Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Boycotting Israeli produce sold in the UK (Please share)

Previous Entry: Cerpen | Satu Penantian (Chapter 2)





dekat UK selamber je dorang boikot, memang hebat dan berani
dekat Malaysia?

kita memang tak mampu nak boikot semua barang mereka

Tapi kita kan diberi pilihan
TAKNAK boikot takpe, tapi Sedekah lah sikit DOA 

bukan susah kan
Dari pumpangpumpang kutuk sana sini
Cuba bawa istighfar.
NON MUSLIM pun boleh DOAKAN sama
nak derma pun boleh
TAKDE batasan DOA dan DERMA ni
singgit pun dah ALHAMDULILLAH
lagi satu kalau nak DERMA tu
ikutlah saluran yang betul
banyak sekarang ni tetiba TABUNG DERMA merata-rata
*sigh*
jangan ambil kesempatan dalam mengaut keuntungan
kononnya nak menderma untuk Palestine
akhirnya duit tu masuk poket
KESIAN SAUDARA DI PALESTINE.
yang Melayu dan Islam tu sudah-sudahlah 
tak payah susah-susah nak mengata itu ini.
benda baik kita buat
yang BURUK kita baling dekat yahudi. SENANG.
KBAI


till then
-xoxo-
S

3 comments:

Eiqa Almond said...

wahhhh.!! bagus laa dorang niee.
malaysia xde pom gini T_T

Ash Give said...

Kalau ada orng ambik kesempatan tak tahu la nak cakap apa..

man said...

Umat islam kena bersatu..hehe

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org