Donate Me :)

Paid Ads

Hye blogshop owner.
Needs my review or advertisement?
Email me at thesyazanazainn@gmail.com :)

Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

-xoxo-

S

Annual Dinner - Finisar 10th years



hye stalker's

OMG. dah lama tak update. hihi

last update pun last Wednesday.hihi

btw. still remember tak aku ada mention bout annual dinner tu? kehkeh

refer wordless Wednesday baru-baru ni.

so the theme is safari night. muahaha

so just take a look da picture.hihi

btw, ni sikit je. esok aku update lagi gambar..kehkeh.

Boss besar dari US, Jerry Rawls







p/s: ekceli ade banyak lagi gambar, but for now ni je dulu.hihi

nite

adios

amigos

xP




-xoxo-
S

7 comments:

syrupmasin said...

waaa..ade mercun..

jeBateja said...

aikkk...siap mercun ke...ishhh...gempak laaaa

bunbun said...

i can see lotsa leopard hahaa.


lame eh tak apdet! nakal nakal!

Fathiah Hamim said...

macam best jaaa

Ezy Chiaki said...

cerianye awak..
ekeke

GaRy™ said...

wah3... hijau2 sume!! XD

schaze zainn said...

@ syrupmasin
yup yup ade mercun.
xP


@ jebateja
boleh tahan la gempak tu..ekeke xP


@ bunbun
yup a lot of leopard! xP

bz la dear, dats y jarang update =,="


@ fathiah hamim
oke la.
best jugak xP


@ ezy chiaki
ceria la sbb snap-snap pix mcm org gile glam tu xP


@ gary
aah baju hijau sbb safari xP

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org