Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Orang gila berkeliaran semalam!

hye readers

huargh. penatnya!

baru dapat taip harini

sebab bos aku pi dating meeting.

semalam ada sale kat jusco

bagi aku siapa yang pergi jusco semalam tu

semua orang gila.haha

serious.

ada satu makcik tu, aku rasa dah tua. (of course la tua kan makcik)

aku rasa lagi tua dari mak aku..hikhik

tapi, dasyat nak mampus.

pergh. ada time happy hour

sale untuk beg, dari harga rm200++ after less just tinggal RM 45 je oke

siapa tak giler dengar

aku seorang je tak giler semalam

makcik tu, terus meredah lautan manusia kat JJ tu

huehue. dasyat-dasyat semua makcik-makcik tu

then untuk jam tangan. branded punya oke.

after less, just tinggal rm50.

apalagi, meraung la aku kat situ dengar.

bongok betul Jusco ni

buat sale time tengah bulan

cubalah buat waktu hujung bulan, takpun awal bulan

sah-sah lepas dapat gaji

confirm je aku pi shopping bagai nak pengsan

padan muka jusco tak dapat duit aku semalam. bwekk

p/s: untuk peringatan semua, membazir itu amalan syaitan. jadi berpada-padalah berbelanja.
ingat, selamat beramal. kuikui
sekian :)



-xoxo-
S

2 comments:

ezy.fia said...

giler punye sale..
cik ezy pon giler dgr..
haha
nsb baek jaoh..
keh3

Syazana Zainn said...

@ ci ezy

tau tak pe,
sib baik schaze tak jadik giler semalam.wahwah

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !