Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Tutorial | Energy Saving Mode


hey all's.
good morning glory ;)
ekceli pepagi parents aku dah menuju ke bukit mertajam
balik kampung la pe lagi.
huhu
so aku dengan adik aku yang bongsu je stay kat umah.
huargh!
nak keluar tapi kete tak de.
abah aku pulak pakai kete.
haish.

btw, aku nak buat tutorial.
haritu ada orang tanya aku
macam mana nak buat energy saving mode tu.
sorry je adik.. :)
kakak baru je nak post benda ni..
huhu

ekceli kenapa perlu adanya energy saving mode ni?
ikut trend kah?
semua orang buat, so kauorang pun nak buat kah?
tetttttt.. 
semua salah.. 
klik SINI untuk mendapatkan maklumat lanjut.








Bagi sesiapa yang dah tau,
diam-diam saje okeh.
Bagi yang tak tahu,
Just try it.
Tak tahu jangan malu-malu tanya.
Malu bertanya sesat jalan.
:)

==========================
Ho to do?

1st :  Dashboard

2nd : Design

3rd : Edit HTML (tak perlu expand widget template)
4th : press ctrl + f ~ cari code


 5th : copy and paste code ni di bawah
(lihat contoh seperti diatas)






 6th : click preview dulu dan kalau semua ok dan kauorang puas hati, click SAVE.


7th : THE END
p/s: amacam simple tak? kalau dah buat feedback la kat aku balik k. nak share pun boleh tapi before sedut tell me dulu. okeh? 






KELIK "LIKE" KALAU ANDA "LIKE"

1 comment:

AiMaN said...

mana code tu?? x nmpk pun..hmmm

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !