Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

No Ordinary Family

wooott.. okeh, aku sekarang aku tengah tengok drama No Ordinary Family kat tv3. So far bagi aku cerita ni kinda okei la.. hihi even still have conflict yang sama seperti cerita superhero yang acapkali kita tengok, kira okei je la setakat buleh layan. Nape aku cakap conflict diaorang sama, it is because jalan cerita dia aku tengok macam lebih kurang sama dengan cerita HERO, Superman, Batman, blablabla.. :) 

Alkisahnya bermula.. (teng..teng..teng..)

Sebuah keluarga yang biasa telah ditakdirkan menjadi superhero tetapi terpaksa menyembunyikan diri diaorang (kan aku da cakap memang cliche sangat..hihi).. Okei family ni diberi nama POWELL, ekceli suatu hari si ayah ni (Jim Powel) nak bawa keluarga dia pergi holiday kat Amazon, (haish punya la banyak tempat dalam dunia ni buleh pi bercuti pesal la bawak pi sana..haish..:p) then tiba-tiba pesawat yang diaorang naik tu terhempas.. Tapi diaorang berjaya terselamat.. haish.. see, betul tak pe yang aku cakap memang cliche.. Then since that day, diaorang dapat figure yang diaorang ni ada Superpower.. ngehngeh.. :)

Tak salah aku yang jadi ayah tu pelakon dari cite Fantastic Four. Pernah tengok tak? hehe tak pernah tengok pi la Google.. haha..




jangan lupa saksikan di TV3 
setiap ISNIN
jam 9 malam 
:)

No comments:

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !