Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

Showing posts with label AwekChuckTaylor. Show all posts
Showing posts with label AwekChuckTaylor. Show all posts

Review Novel | Awek Chuck Taylor by Nami Cob Nobbler





Okies-dokies chuolls
Sebenarnya dah lama terperap dalam draft review novel tu
pftt lamalah sangat kan. 

Credit: LejenPress
p/s; ni cover Awek Chuck Taylor yang baru.
Dulu punya cover gambar kasut CT tu :)
Ambekkaw sekali bagi dengan sinopsis hahaha


Actually novel Awek Chuck Taylor (ACT) ni 
aku suruh cousin aku si Waheeda tu yang belikan
LejenPress ada datang campus dia kat UTHM tu
Dah lama aku cari novel ni
asyik sold out je menyampah aku. HAHA

Sebenarnya before aku nak review ni, 
aku kena kumpul banyak material #puihhhahaha
yelah, aku taknak tersalah review
at least aku kena tahu siapa Hafiz a.k.a Nami ni
aku nak tahu siapa Aiman a.k.a Shahril, 
Mira a.ka. Ezmira dan juga Nana a.k.a Ellyanna ni
siapa mereka ni semua?
Btw, aku kan suka stalk orang. KAHKAH

so setelah beberapa hari menggoogle sana sini -- thanks google :)
finally aku ada jumpa tumblr nami ni
dari sana aku baca semuanya 
and aku dapat rasa how does he feels #GwaBajetTahuJe haha 

Okie, before baca review ni
Aku harap korang semua boleh sedekahkan Al-Fatihah untuk
Arwah Ezreen Ezmira dan Arwah Sherina Ellyana 

Mereka berdua ialah watak dalam novel ACT ini
FYI, novel ACT ni based on true story -- kalau dah pernah baca mesti tahu kan
it is based on the author life story

So, hakikatnya watak mamat Hafiz ini adalah watak penulisnya sendiri iaitu Nami
Aku dapat rasa macam mana down nya bila kita hilang orang yang tersayang ni
Aku tak pernahlah rasa perasaan macam ini 
Tapi as normal human being mesti faham perasaan tu

Btw tahu ke tak Chuck Taylor tu apa? 
Rasanya kalau bebudak remaja jaman aku dulu
Femes giler kasut ni. 
Sekarang ni tak tahu pula aku guano.

Dulu, bila pakai kasut gitu boleh feeling-feeling rasa macam rockstar. HAHA
what a memories back then :)
kalau sekarang ni bila aku pakai CT mesti ibu hairan
Apa mimpi aku ni. HAHA
Yelah sekarang beria kau nak ber'high-heels' dengan ber'wedges'
p/s: bukan wedges kepsi tu.
 Aku pi kerja pun at least pakai flat shoes ala-ala ballerina tu. #Puihhhahaha
Tapi kenkandang pakai juga Fipper tu. mihmihmih:3

Ish merapu banyak, 
Okie-okie mari sini, mari dekat
duduk rapat-rapat. HAHAHA
Sambung balik cerita ACT ni

..............


Hello stalker! Nak baca full review boleh baca terus di my 2nd blog Block of Woods. Happy reading guys :)


Till then,
-xoxo-
S

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !