Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

PRE-ORDER - MASSAGER


Hi Uols :D
Hari ni nak tunjuk produk baru iaitu Slimming Massager 
Actually tak la untuk slimming sangat
Dia untuk urut-urut badan yang lenguh

Aku dah try
Memang best
Rasa lega sangat badan-badan ni

Boleh guna dekat 
Perut
Betis / Kaki
Leher
Tengkok
Badan
♥ etc

Lelaki dan perempuan pun boleh guna
Setakat ini aku guna okeylah
Badan tak letih sangat
Alhamdulillah
:)
 
Harga asal dia RM129.90
Tapi aku jual RM40 je
Murah kan
FREE POSTAGE lagi

Nak beli borong pun boleh --- PM aku laju-laju
Produk ni baru je mari-mari dekat Malaysia ni
Bestkan jadi orang terawal guna. hihi

So ini details produk ni :)  




Relaxing > Healthy > Innovative
♥ Movement of the professional masseuses
♥ Relives stress and tension by simulating the massager
♥ Designed for healthy living style
♥ Helps to relax muscle aches and muscle cramps
♥ Massage therapy is a traditional treatment for healthy fitness
 

It is include
♥ Coming with 4 Massaging Pads
♥ Constant use of this massager definitely will reduce shoulder tension and chronic lower back pain.

 
Anything PM me!

Till then
-xoxo-
S
 
 

2 comments:

Cik Ezy said...

lg best kalo ade org tlg urut..
kehkeh

J.Syazwana said...

oit amik ah gambar pakai mende ni kat kaki ke kan. wat review banyak sikit. kite dah la memang selalu lenguh2. huhuhu

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org