Territory Note's

Wanna learn Mandarin?

Click ‘Mandarin Lesson’ at the Pages :)

Have a good day!

p/s: Ramai yang cari shoutbox haha
HARAP MAAF shoutbox disorok buat sementara waktu bagi mengelakkan SPAM :)

NOTES

Sorry ya, if I didn't visit you guys back.

So just leave your comments down below,

and I will track you back.

love you guys!

p.s: wanna fast reply?

Kindly email me at thesyazanazainn@gmail.com or

PM me at Facebook - Syazana Zainn or

DM me at twitter/instagram - @itsmesyazana.

I will tried to help you

-xoxo-

S

08-10-2009



08-10-2009

Oh hai. Ini pertama kali aku menulis. 

Hewhew

Blog ni cumalah untuk aku menghilangkan bosan 

dan aku juga suka menulis.

Maaf terhadap penggunaan ganti nama "AKU, GWA" dan sebagainya kepada pembaca yang lebih berusia. 

Aku lebih selesa menggunakan ganti diri sedemikian kerana lebih santai dan ringan :)

Btw, ada ke nanti pembaca blog aku neh? -_-

Kbai. 



Till then
-xoxo-
S

2 comments:

wawaLOVEpelangi said...

hihi.. ta pe tayam... memula memang ah.. =D

+cUkeLet*leMonIcE+ said...

tau ta pe tayam~
huahua~
kinda pening~
^^
siyezly zero skrg..

Cakap-cakap / Disclaimer

Syazana.Story.Glory©

Hanya catatan peribadi sahaja.

I Love Stalker !

Busuk.Org